یک مرد بلاتکلیف

در اینجا یک مرد خاکستری از زندگی روزمره و افکارش می گه. اگه تو وبلاگتون نظر دادم ممنون میشم اینجا جواب بدید یا یه نظر بدید تا برگردم به وبلاگتون. والا یادم می ره کجا نظر دادم

یک مرد بلاتکلیف

در اینجا یک مرد خاکستری از زندگی روزمره و افکارش می گه. اگه تو وبلاگتون نظر دادم ممنون میشم اینجا جواب بدید یا یه نظر بدید تا برگردم به وبلاگتون. والا یادم می ره کجا نظر دادم

یومیه

نمی دونم آخرین بار کی بود و چی نوشتم


ولی اوضاع کارم خیلی بد شد. مدیر عامل بعلت سوتفاهمی که براش پیش آمده،  با من لج کرده

مدیرم هم که اصلا تو این باغها نیست که حمایت کنه. اونقدر کار دستش است که هیچی

یه نفر هم آوردند که بزارند جای من. در کوتاه مدت بعیده. ولی یحتمل سر حوصله اینکار رو بکنند


منم که دنبال جا و کار هستم ولی خبری نیست فعلا. یعنی شرایط خوب نیست.


با مشاور مدیر عامل صحبت کردم. شاید تونست ابهامات رو برطرف کنه



این از شرایط کاری.

ولی خوب اوضاع داغون داغون هم نیست. یه چیزهای خوبی وجود داره.


مثلا یکی دوجا رفتم مصاحبه و فهمیدم چه چیزهایی رو باید بخونم

و یاد بگیرم. 


و اما اوضاع زندگی : تو این اوضاع داغون مالی که مدیر عامل محترم حقوق منو نصف کرده، کلی هزینه و خرج هم توسط بچه ها درست شده که بهشون نمی پردازم. ولی سخته


کیفیت رابطه

همه می دانیم که کیفیت رابطه مهم تر از کمیت  آن است

قبلا بحث سر این بود که قیافه مهم تر است یا هیکل.

الان به نظرم از این دو مهم تر اخلاق جنسی طرف است.

از اونهم مهم تر حسی است که دوطرف بهم دارند و در رابطه انرا نشان می دهند.


فرض کنید شما با شخص الف رابطه دارید. همین شخص اگه به شما توجه کند و رفلکسهای خوب نشان بدهد در حالیکه حس خوب بهش دارید با وقتی که ازش دلگیر هستید فرق دارد.

همین رابطه وقتی او از شما دلگیر است و دست  و دلش به کار نمی رود فرق دارد. در حالیکه هیکل و قیافه همان است