یک مرد بلاتکلیف

در اینجا یک مرد خاکستری از زندگی روزمره و افکارش می گه. اگه تو وبلاگتون نظر دادم ممنون میشم اینجا جواب بدید یا یه نظر بدید تا برگردم به وبلاگتون. والا یادم می ره کجا نظر دادم

یک مرد بلاتکلیف

در اینجا یک مرد خاکستری از زندگی روزمره و افکارش می گه. اگه تو وبلاگتون نظر دادم ممنون میشم اینجا جواب بدید یا یه نظر بدید تا برگردم به وبلاگتون. والا یادم می ره کجا نظر دادم

همکار جدید

یه همکار خانم جدید به تیم ما اضافه شد و قرار شد با من کار کنه.

اولین ویژگی اش اینه که قیافه اش خیلی برام آشناست. ‌انکار سالها می شناسمش. 


قیافه اش به دلم نشسته. بقیه ویژگی هاش هم خوبه


با اینکه همکار خط قرمز است و نباید باهاش بری تو رابطه ، ولی گزینه خوبیه.

باید ببینم اونم از من خوشش می اد یا نه.



البته یه اشکال داره و خونه اش به خونه ما دوره.


پی نوشت: من سخت پسندم‌ باید همه چیزش خوب باشه 


حوصله راه دور رو ندارم


نظرات 7 + ارسال نظر
اسیه یکشنبه 27 فروردین 1402 ساعت 11:14

خوب دیگه تا اینجا خوندم، نمیدونم بازم وقت پیدا کنموبیام اینجا یانه
ولی خوب بود جالب بود

ممنونم. لطف کردی. بازم سر بزن

ر. سه‌شنبه 22 آذر 1401 ساعت 22:11

یاد یه اپیسود فرندز افتادم. وارد رابطه شدن با آدمی که هرروز میبینیش واقعا اشتباهه

البته خوبی هم داره ها. ولی خوب آینده نگری می گه نکن اینکار رو حسن

دلناز سه‌شنبه 22 آذر 1401 ساعت 21:23

آهااا گرفتم

خداروشکر
بازم سوالی باشه در خدمتم

دلناز سه‌شنبه 22 آذر 1401 ساعت 19:56

همکار خط قرمز یعنی چی؟!

دوستی و رابطه با همکار و در اداره عموما اشتباه بزرگی است و باید خط قرمز باشد

آسمان دوشنبه 21 آذر 1401 ساعت 22:23

بابا بذار طرف از راه برسه بعد شروع کن به بررسی همه جانبه ی طرف
ماشالله خوش اشتها هم هستی ها.......
یه سوال، تا حالا شده عذاب وجدان بگیری یا احساس کنی داری اشتباه میکنی و یا حقی هم به خانمت بدی؟؟؟
چرا فکر میکنی فقط همسرت مقصره؟؟ خودت هیچ سهمی در خراب شدن رابطه تون نداری؟ حتی ده درصد؟؟
اگر یه روزی بچه هات متوجه این روابط بشن چه احساسی پیدا میکنی؟؟

چقدر سوال‌ . جواب همه سوالاتت بله است.
جواب سوال آخر.: خیلی بد میشه

دلناز دوشنبه 21 آذر 1401 ساعت 19:08

الان چند ساله که باهات سرد شده؟

نمی دونم‌ ولی خیلی وقته. شاید ده سال

دلناز دوشنبه 21 آذر 1401 ساعت 18:17

ی سوال
هنوزم خانومت رو دوست داری ؟

اره. دوستش دارم‌ . در عین حال هم دوست دارم از دستش راحت شم. ولی دوستش دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد