یک مرد بلاتکلیف

در اینجا یک مرد خاکستری از زندگی روزمره و افکارش می گه. اگه تو وبلاگتون نظر دادم ممنون میشم اینجا جواب بدید یا یه نظر بدید تا برگردم به وبلاگتون. والا یادم می ره کجا نظر دادم

یک مرد بلاتکلیف

در اینجا یک مرد خاکستری از زندگی روزمره و افکارش می گه. اگه تو وبلاگتون نظر دادم ممنون میشم اینجا جواب بدید یا یه نظر بدید تا برگردم به وبلاگتون. والا یادم می ره کجا نظر دادم

کت لیس

همکارم می گفت چرا اینقدر مردهای ایرانی کت لیس هستند؟
گفتم از نظر مشکلات مل فقط فرهنگی است

سه تا اشکال یا اخلاق فرهنگی داریم
بهش گفتم یکی از دلایلش اینه که زنها شون از کتشون بعنوان ابزار استفاده می کنند.

در فرهنگ ایران زنان فکر می کنند اگه به مردی کت دادند،  دیگه اون مرده باید بنده شون باشه و هزار تا کار براشون بکنه و لطف و مرحمت را به انتها رسانده اند.


این موجب میشه که مردهای متاهل سیر نیستند
پس این یه اشکال فرهنگی است


دوستم قضیه قبول مهریه سنگین توسط مردها هم به همین کت لیسی مردها برمی گرده.
گفتم نه.



مشکل بعدی فرهنگ ما چشم و هم چشمی است
ما دوست داریم گرانترین ها رو بخریم و داشته باشیم
مثلا اولی ۳۰۰ تا سکه ،دومی می خواد ۴۰۰ تا مهر کنه تا بگه زن من گرونتر است.

بعدا که دیدن باید بدن، کم کم از ذهنشون پرید


و مسئله تعارفات تو ایران است. ما خیلی تعارفی هستیم و این هم بدبختی بعدی ماست

بی جنبه

حداقل دو تا خواننده هستند که من دوستشون داشتم ولی  حیف شدند

یکیش مرتضی پاشایی بود که تقصیر خودش نبود


یکیش هم بریتینی اسپیرز بود که فکر کنم بی جنبه بود

بی عشقی در نگاه دوم

یادتونه چند وقت پیش عشق یه نگاه رخ داد و از یه خانمی در خونه مون خوشم اما. چند وقت پیش دوباره تو خیابون دیدمش
و اونقدر جذاب نبود و دیروز دوباره دم خونه دیدمش و اصلا چرا من از این خانم خوشم امد؟


به نظر معمولی بود و کنسل شد

دور نزدیک

گاهی وقتها یه چیزهایی که ازت خیلی دور به نظر می رسند،  یهویی خیلی نزدیک می شن

گاهی وقتها  خیلی شبیه ادمهایی می شی که اخلاقهاشون رو نمی پسندی


و زندکی بالا و پایین زیاد داره

و ما از فردای خود بی خبریم

ولی اگه به سبک درستی زندگی کنیم، کمتر غصه می خوریم.

مردهای گم شده

یه همکار قشنگ و ظریف دارم که حواس منو به خودش جلب کرده.
به اینستاش ریکوئست دادم .قبول نکرد.
لذا با پیج فیک ریکوئست دادم و قبول کرد

کلی عکس از خودش تو پیجش بود.

و زندگیش قشنگ تو پیجش معلوم بود. از ۲۰۱۶ تا الان.

اکثرا هم شاد بود

بعد به فکرم رسید که احتمالا هیچ پسری تو زندگیش نیست. چون عکس هیچ پسری نبود.
البته یه جا یه پسره هست. ولی جدی نبود

بعد به فکرم رسید من از کجا می دونم تا حالا چند تا پسر آمدن تو زندگی و پیجش و بعد عکسهای دونفره پاک شدن؟

تازه ممکنه  عکسها پاک شده باشه و از یه موقعی به بعد آدم‌های زندگیشو تو این پیجش نیاورده باشه

جالب بود که فهمیدم بکس هم کار می کنه و فقط عکس مامان و داداشش تو پیجش بود.

عکس قبر باباش هم نبود

از طریق پیج اون تو پیج دوستانش که همکارام هستند دارم می رم
یه کم فضولی کنم