یک مرد بلاتکلیف

در اینجا یک مرد خاکستری از زندگی روزمره و افکارش می گه. اگه تو وبلاگتون نظر دادم ممنون میشم اینجا جواب بدید یا یه نظر بدید تا برگردم به وبلاگتون. والا یادم می ره کجا نظر دادم

یک مرد بلاتکلیف

در اینجا یک مرد خاکستری از زندگی روزمره و افکارش می گه. اگه تو وبلاگتون نظر دادم ممنون میشم اینجا جواب بدید یا یه نظر بدید تا برگردم به وبلاگتون. والا یادم می ره کجا نظر دادم

دینداری

شهید مطهری یا یکی شبیه اون قبل انقلاب گفته بود اگه به ما روزی دوساعت یه کانال رادیویی بدهند ما چنان اسلام رو تبلیغ می کنیم که همه مسلمون بشوند و غیره.


الان بعد چهل سال اوضاع چنان شده که همه از دین گریزون شده اند و سیستم هم عمرا جرات کنه دوساعت  تریبون رو بده به یکی دیگه.


من آدم دینداری هستم. سفت و خشک و افراطی نیستم ولی بی خدا هم نیستم. عیب و ایراداتی دارم ولی همیشه نماز خوندم و روزه گرفتم و بنده سرکش نبودم. ولی این روزها زیاد می بینم افرادی رو که کلا چپ می کنند و هیچ چیزی رو دیگه قبول ندارند و اوردنشون به سر سفره دین واقعا سخته

نمی شود

رابطه من با زنم درست نمی شود. یه مقدار زیاد ش تقصیر گذشته من است و سوتی هایی که دادم. یه مقدار زیاد ش هم‌تقصیر اوست که سرد است و علاقه ای به رابطه ندارد. یه مقدار زیادش به علاقه من به حرف زدن با خانمها مربوطه 

البته این روزها خیلی خودم رو کنترل می کنم و به هیشکی نخ نمی دم. حتی دو سه باری که لازم شده با خانمها برای امر آموزش بدم دفتر و تنها باشیم هیچ رفتار جنسیتی نشان ندادم و البته یه خوبی اش هم این است که تو آب نمک می مانند برای بعد.


وقتی رو یکی زوم می کنم چنان عاشق می شه که از کوالا هم بدتر می چسبه. لذا دیگه رو هیشکی زوم‌نمی کنم. البته یه گاوی هم‌هست که استثناست.


در این موردها حرف زیاده ولی فعلا حوصله اش نیست

وابستگی

آدم گاهی می شه دنیای یه نفر

همه دنیای اون یه نفر

بدون اینکه بخواد و یا از پس مسولیتش بر بیاد



و در این زمان آدم زجر می کشه 

انتخاب

یه جاهایی است ه بین دوست دخترت و زنت باید انتخاب کنی.

خوب عاقلانه این است که زنت رو انتخاب کنی. 

ولی عموما دوست دخترت بهتره 


مشکلی که هست اینه که بی دوست دختر بسر نمی شود

بوی مرگ

آدامس تو دهنم بود. مثل خیلی از مواقع.

یهو یه خمیازه کشیدم‌و پرید تو گلوم 


دوتا سرفه کردم‌، در آمد. ‌ولی یه لحظه مرگ‌رو حس کردم


هنوز جاش تو گلوم درد می کنه


به همین سادگی