یک مرد بلاتکلیف

در اینجا یک مرد خاکستری از زندگی روزمره و افکارش می گه. اگه تو وبلاگتون نظر دادم ممنون میشم اینجا جواب بدید یا یه نظر بدید تا برگردم به وبلاگتون. والا یادم می ره کجا نظر دادم

یک مرد بلاتکلیف

در اینجا یک مرد خاکستری از زندگی روزمره و افکارش می گه. اگه تو وبلاگتون نظر دادم ممنون میشم اینجا جواب بدید یا یه نظر بدید تا برگردم به وبلاگتون. والا یادم می ره کجا نظر دادم

یلدا

پیشاپیش یلداتون مبارک


خانم امروز گفت منتظرم مرگت رو ببینم. خیلی به فکر فرو رفتم

روزهای بد

این روزها از در و دیوار برای من می بارد. برای منکه می بارد هیچ، برای همه داره می باره.

و این واقعا عذاب آور است


حتی حوصله نوشتن هم ندارم

دوراهی

با یه خانم مطلقه ای دوست هستم. خانم خوبی است. می گوید زنت رو طلاق بده بیا با من باش.

یا دیگر دوست نباشیم.  و دیگر کاری باهات ندارم و بهت توجه نمی کنم. انتخاب سختی است

کرونا

با توجه به اینکه معلوم نیست کی کرونا می گیره و کی نمی گیره و کی می میره و کی می مونه و خیلی از اونها که رعایت کردند، مردند و بلعکس. لذا پیشنهاد می شه هر کی موند رو پیشانی اش تتو کنه : هذا من فضل ربی 

دست خوردگی

ما یه اصطلاحی داریم به نام دست خوردگی


یعنی اگه دختر با یه پسر بره تو رابطه  می گیم‌دست خورده شده 


و احتمالا دخترها هم در مورد پسرها همینو می گن


ولی جالبه که هیشکی خودش رو دست خورده نمی دونه و اصلا جای دست بقیه رو حس نمی کنه.