یک مرد بلاتکلیف

در اینجا یک مرد خاکستری از زندگی روزمره و افکارش می گه. اگه تو وبلاگتون نظر دادم ممنون میشم اینجا جواب بدید یا یه نظر بدید تا برگردم به وبلاگتون. والا یادم می ره کجا نظر دادم

یک مرد بلاتکلیف

در اینجا یک مرد خاکستری از زندگی روزمره و افکارش می گه. اگه تو وبلاگتون نظر دادم ممنون میشم اینجا جواب بدید یا یه نظر بدید تا برگردم به وبلاگتون. والا یادم می ره کجا نظر دادم

اینه و زخم

سلام و صبح بخیر
دیشب خانمم می گفت که خیلی بهم ریخته است. دوستش که در حال جدایی و اختلاف با همسرش است، چتهاشون رو فرستاده بود و خانمم از این حجم توهینی که بهم کرده بود ناراحت شده بود

بعد گفتم چتها رو بیار ببینم و چتها رو بهم نشون داد

اونقدری که گفته بود ، بهم توهین نکرده بودند
بهش گفتم تو دعوای قبلی خیلی بیشتر از اینها بهم توهین کردی

و فحش‌های خودت یادت رفته؟
تکذیب می کرد ولی منکه می دونم خودش بدتره


ولی یه جوابی داد که کنی قانع کننده بود
دعوای ما سر یه مسئله تکراری بود وه از اول ازدواج حل نشده و اون مسئله به روابط با فامیل شوهر است.

بعد خانمم می گه این مسئله یه زخم است تو روح من و وقتی یه زخم رو فشار می دی، درد آدم چند برابر می شه و بخاطر اینکه روی زخم رو فشار دادی من اینقدر داد و بیداد کردم

اگه زخم نبود ، اینقدر داد نمی زدم

یومیه

سلام و صبح بخیر.  چطورید؟ یه فایل صوتی در مورد آموزه های جنسی دارم گوش می دم از دکتر سرگلزایی

نکات جالبی رو داره یادم می ده



××××××××

چطور آدم پیشرفت می کنه؟
یکیش اینه که یه آدم قدردان و مشوق و تشویق گر کنارش باشه که هی ازش قدردانی کنه و تشویقش کنه

اینجوری هی دیده می شه و تشویق می شه که ادامه بده و بهتر بشه


عشق در یه نگاه

امروز صبح عشق در یه نگاه پیش آمد.
چند روز پیش صبح دیر آمدم اداره. دم در خونه.
یه خانم ظریف و خوشگلی رو دیدم. قشنگ بود

ولی به روی خودم نیاوردم . اونم یه نگاهی به من کرد و رفت
اتفاقی امروز دوباره دیر آمدم اداره و دوباره ایشون رو دم خونه دیدم.
و دیگه دارم وابسته اش می شم.

فقط مشکل اینجاست دم خونه آدم نباید ریسک کنه و به کسی شماره بده

حالا ببینیم بازم قسمت میشه ببینمش



ماشین خراب

فکر می کردم شما یه ماشین شاسی داشته باشی که اتاقش کلی امکانات داشته باشه.
بدنه اش محکم باشه و چرخهای رینگ اسپرت و لاستیک‌های نو داشته باشه. وقتی راه نره یه فایده داره

بهترین زن عالم رو هم که داشته باشی ،وقتی بهت نده، چه فایده داره؟