یک مرد بلاتکلیف

در اینجا یک مرد خاکستری از زندگی روزمره و افکارش می گه. اگه تو وبلاگتون نظر دادم ممنون میشم اینجا جواب بدید یا یه نظر بدید تا برگردم به وبلاگتون. والا یادم می ره کجا نظر دادم

یک مرد بلاتکلیف

در اینجا یک مرد خاکستری از زندگی روزمره و افکارش می گه. اگه تو وبلاگتون نظر دادم ممنون میشم اینجا جواب بدید یا یه نظر بدید تا برگردم به وبلاگتون. والا یادم می ره کجا نظر دادم

مغازه خریدن

خانمم به یه شغلی علاقه مند شد. بارها شغل های مختلف رو تست کرده.

ولی الان بزرگتر شده 

بعد یه مدت کوتاه گفت بیا یه مغازه بخریم. رفتیم مغازه ولی رو بخریم. ولی پولمون جور نبود

بعد یهو مغازه ب بهمون معرفی شد

و همون موقع ارث من بهمون رسید و من مغازه ب رو معامله کردم

هنوز مغازه را تحویل نگرفته ایم ولی فعلا در این وضعیت هستیم


شاید بعدا بیشتر نوشتم

فعلا دراین مرحله خانمم گفته من حق ندارم برم مغازه و کنارش باشم. می خواد مستقل باشه

تجربه توییتر ۱

توییتر جای بامزه ای است.‌ولی انگار مال نسل ما نیست

یا من باهاش ارتباط نمی گیرم 


یه جور خاصی است یا یه سلیقه خاصی را می پسندد


به نظرم فضاش خیلی زنونه است