یک مرد بلاتکلیف

در اینجا یک مرد خاکستری از زندگی روزمره و افکارش می گه. اگه تو وبلاگتون نظر دادم ممنون میشم اینجا جواب بدید یا یه نظر بدید تا برگردم به وبلاگتون. والا یادم می ره کجا نظر دادم

یک مرد بلاتکلیف

در اینجا یک مرد خاکستری از زندگی روزمره و افکارش می گه. اگه تو وبلاگتون نظر دادم ممنون میشم اینجا جواب بدید یا یه نظر بدید تا برگردم به وبلاگتون. والا یادم می ره کجا نظر دادم

یومیه

دیروز رفتیم عروسی یه متولد ۸۰
بعد یکی از دخترهای فامیل می گفت دوره زمونه بدی شده
دارم تو عروسی کسانی شرکت می کنم ، تو عروسی پدر و مادرشان هم بودم. ولی خودم هنوز ازدواج نکردم.


کاش می شد خودم بگیرمش و آرزو به دل نمونه

داستان ترور پرده دوم ق ۱ ( رمز در انتهای قسمت قبل)

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

ادمهای مریض

یه سری پادکست جنایی گوش می دم


یکی بوده تو ایران و توجنوب. از زنها متنفر بوره

لذا ۲۰ تا زن رو کشته

بدون اینکه بشناسه

فقط ده تاشون بچه بودند

یهو با میله آهنی می زنه تو سرشون 


بدون تجاوز 

بدون دزدی


و البته گاهی هم با دزدی


یا یکی بوده با دوست دخترش می رفته خونه هایی رو که برای فروش بوده بازدید کنه


بعد دست و پای زن صاحب خونه که تنها بوده رو می بسته

سرقت و بعد قتل



خیلی دلم سوخت

یه عاشق خرج کن (رمز فقط خواص)

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

داستان ترورپرده 1 ق اخر

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.