یک مرد بلاتکلیف

در اینجا یک مرد خاکستری از زندگی روزمره و افکارش می گه. اگه تو وبلاگتون نظر دادم ممنون میشم اینجا جواب بدید یا یه نظر بدید تا برگردم به وبلاگتون. والا یادم می ره کجا نظر دادم

یک مرد بلاتکلیف

در اینجا یک مرد خاکستری از زندگی روزمره و افکارش می گه. اگه تو وبلاگتون نظر دادم ممنون میشم اینجا جواب بدید یا یه نظر بدید تا برگردم به وبلاگتون. والا یادم می ره کجا نظر دادم

من و دخترم

چند روز پیش با دخترم رفتیم بیرون. تو راه یه آهنگ گذاشتم و با دخترم باهم گوش می ددیم و می رفتیم.

یه هدفون داشتیم. یکیش تو گوش من بود. یکیش تو گوش دخترم.

بغل به بغل هم راه رفتیم

خیلی چسبید

دوست دختر

آدم باید یه دوست دختر داشته باشه، که خسته و داغون بره پیشش و شاد و سرحال از پیشش بیاد بیرون .



آغوش بعضی ها مثل استخره.

دوست داری لخت شدی بری توش 

جای

خیلی‌ها دوست دارند جایِ آدم‌معروف‌ها، سیاستمدارها و یا دکتر، مهندس‌ها باشند من اما دلم می‌خواهد جایِ کسی باشم که تو عزیزم صدایش می‌زنی!

مرده یا زنده

خانمم می گه فکر کردم دیدم زنده ات بهتره 

حتی اگه بری یه زن دیگه هم بگیری ، بازم زنده ات بهتر است.

مسئله بعدی اینکه می گه قرآن بیارم دست رو قرآن می زاری شیطونی نمی کنی و دوست دختر نداری؟


منم گفتم ندارم و دست می زارم. ولی اگه بزارم باور می کنی یا می گی دست الکی گذاشتی؟

گفت باور نمی کنم. پس خود به خود کنسل شد

توجه

خانمم می گه تو به من بی توجه هستی‌.


هر کاری که می کنم‌ذوق نمی کنی. لذا منم ذوق م کور میشه.


راست می گه.‌باید بیشتر توجه کنم و عکس العمل نشون بدم