یک مرد بلاتکلیف

در اینجا یک مرد خاکستری از زندگی روزمره و افکارش می گه. اگه تو وبلاگتون نظر دادم ممنون میشم اینجا جواب بدید یا یه نظر بدید تا برگردم به وبلاگتون. والا یادم می ره کجا نظر دادم

یک مرد بلاتکلیف

در اینجا یک مرد خاکستری از زندگی روزمره و افکارش می گه. اگه تو وبلاگتون نظر دادم ممنون میشم اینجا جواب بدید یا یه نظر بدید تا برگردم به وبلاگتون. والا یادم می ره کجا نظر دادم

غیرت

یکی از مشکلات من با دخترم اینه که می گه چرا در مورد ازدواج من حرف می زنی و شوخی می کنی
باید غیرت داشته باشی و اصلا نباید در این مورد با کسی حرف بزنی

مثال
ما در سفر برگشت از مشهد با یه گروه ۱۵ نفره از خانمهایی که آمده بودند برای زیارت همسفر شدیم

و قبل از اینکه همسفر بشیم من به گفتم از توی اینها خواستگار پیدا نشه، صلوات.
چون معمولا تو این جمع های زنونه مذهبی حداقل یکی هست که دنبال دختر برای پسرش یا پسرهای فامیل می گرده
و من بهش می گم غیرت این نیست و ...