یک مرد بلاتکلیف

در اینجا یک مرد خاکستری از زندگی روزمره و افکارش می گه. اگه تو وبلاگتون نظر دادم ممنون میشم اینجا جواب بدید یا یه نظر بدید تا برگردم به وبلاگتون. والا یادم می ره کجا نظر دادم

یک مرد بلاتکلیف

در اینجا یک مرد خاکستری از زندگی روزمره و افکارش می گه. اگه تو وبلاگتون نظر دادم ممنون میشم اینجا جواب بدید یا یه نظر بدید تا برگردم به وبلاگتون. والا یادم می ره کجا نظر دادم

سهم

یه چیزهایی هست که سهم ماست. یعنی ما یه سهمی ازش داریم.

مثل زیبایی و قد و استخوان بندی و غیره 

مثل جایی که بدنیا آمدیم

مثلا خانواده مون


و یه چیزهایی هم اکتسابی است و بدست آوردیم


و من نمی دانم از آنچه به دست چقدرش سهممون بوده  و چقدرش را خودمون به دست اوردیم

خیانت

همکارم یه دوست دختر خیلی خوب داره.  یعنی خیلی س ک سی.


دختره بهش گفته چرا منو ول نمی کنی؟ چون زن داری منو که نمی گیری. پس ولم کن. 

اینم بهش گفته آخه دلم یه س ک س این مدلی هم می خواد.

اونم گفته خوب بود پاشو بیا. اینم سریع مرخصی گرفت و رفت.


بعد دختره بهش گفته تو خیلی خوبی. من با تو به همه دوست پسرهام  خیانت کردم. 


 س ک س با تو خیلی خوبه

ز گهواره

من ز گهواره تا گور دانشجو هستم

درس خوندن رو هم دوست دارم

ولی ازش پولی در نمی اد و این بده



بعد از اینکه ارشد تموم شد،  تصمیم گرفتم یه لیسانس برق هم بگیرم. ولی فکر کنم اشتباه کردم و دارم وقتم رو تلف می کنم. 


البته من برای پروانه نظام مهندسی اینکار رو کردم  ولی مطمئن نیستم کار درستی کردم


و شاید ولش کنم. منم که استاد ول کردن هستم

ساختن اخرت

فکر کنم آدم وقتی دنیاش رو می سازه ، خوشی  می زنه زیر دلش و به فکر ساختن آخرت می افته 


البته حالتهای دیگه هم هست

شباهتها

همسرم از آشپزخانه می گه برای فردا ناهار چی می خوای؟ عدس پلو یا شوید پلو؟

می گم فرقی نداره. می گه انتخاب کن. می گم عدس پلو


بعد می گم  تو آخه بعد بیست سال نمی دونی چی انتخاب می کنم؟

می گه می دونم ولی خودم اصلا ازش خوشم‌نمی اد.‌گفتم حتما توهم دیگه ازش خوشت نمی اد.


می گم‌آخه کدوم یک از علایق ما شبیه هم است؟


می گه اینو راست می گی