یک مرد بلاتکلیف

در اینجا یک مرد خاکستری از زندگی روزمره و افکارش می گه. اگه تو وبلاگتون نظر دادم ممنون میشم اینجا جواب بدید یا یه نظر بدید تا برگردم به وبلاگتون. والا یادم می ره کجا نظر دادم

یک مرد بلاتکلیف

در اینجا یک مرد خاکستری از زندگی روزمره و افکارش می گه. اگه تو وبلاگتون نظر دادم ممنون میشم اینجا جواب بدید یا یه نظر بدید تا برگردم به وبلاگتون. والا یادم می ره کجا نظر دادم

ز گهواره

من ز گهواره تا گور دانشجو هستم

درس خوندن رو هم دوست دارم

ولی ازش پولی در نمی اد و این بده



بعد از اینکه ارشد تموم شد،  تصمیم گرفتم یه لیسانس برق هم بگیرم. ولی فکر کنم اشتباه کردم و دارم وقتم رو تلف می کنم. 


البته من برای پروانه نظام مهندسی اینکار رو کردم  ولی مطمئن نیستم کار درستی کردم


و شاید ولش کنم. منم که استاد ول کردن هستم

نظرات 1 + ارسال نظر
مرضیه پنج‌شنبه 27 بهمن 1401 ساعت 09:16 http://Fear-hope.blogsky.com

میشه بپرسم ارشدتون چی بوده0؟ و اینکه داشتن نظام مهندسی خوبه؟ مثلا همسر من که مهندسه با داشتن نظام مهندسی وضعیتش بهتر میشه؟

بله. نظام مهندسی خیلی خوبه و درامد زا است. ارشد من کامپیوتر است

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد