یک مرد بلاتکلیف

در اینجا یک مرد خاکستری از زندگی روزمره و افکارش می گه. اگه تو وبلاگتون نظر دادم ممنون میشم اینجا جواب بدید یا یه نظر بدید تا برگردم به وبلاگتون. والا یادم می ره کجا نظر دادم

یک مرد بلاتکلیف

در اینجا یک مرد خاکستری از زندگی روزمره و افکارش می گه. اگه تو وبلاگتون نظر دادم ممنون میشم اینجا جواب بدید یا یه نظر بدید تا برگردم به وبلاگتون. والا یادم می ره کجا نظر دادم

انگیزه

امروز حال باشگاه آمدن نداشتم

خانمم گفت نرو . بیا خونه مامانم. پیش هم باشیم

تو فکر بودم برم یا نرم  و داشتم خونه لباس عوض می کردم که هیکل خودم رو تو اینه دیدم و حس کردم تفاوت محسوس کردم. لذا گفتم نه باید برم


و تنبلی نکردم و امدم


اره

رابطه مرد متاهل با یه زن مطلقه ، اگه زنه ، زن خوبی باشه، مثل یه اره دهن مرد رو سرویس می کنه.‌ چه برسه به اینکه زنه زن بدی باشه.  البته قبول دارم با یه تجربه نمیشه تصمیم گرفت ولی  برداشت من این بود. تا مدتها فکرش اذیتت می کنه . شاید تا آخر عمر

نقطه عطف

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

انصاف

اوضاع داشتن خیلی سخته

شعار دادن خیلی راحته

مثلا  الان اجاره خونه ها خیلی گرون شده. هرکی می شنوه، می گه اگه چقدر گرون شده. ولی در مقام عمل کی حاضر خونه اش رو کم اجاره بده؟



الان یکی از نزدیکانم سال خونه اش است.‌ و حدودا قیمت رو دوبرابر کرده است. بهش می گم اینقدر افزایش نده. می گه قانونش این است.  و مال همه گرون شده است و ازین حرفها


چی بگم. شاید منم اگه صاحب خونه بودم ارزون کرایه نمی دادم

تنبلی

امروز باشگاه دارم. و حال ندارم برم‌ چکار کنم؟