یک مرد بلاتکلیف

در اینجا یک مرد خاکستری از زندگی روزمره و افکارش می گه. اگه تو وبلاگتون نظر دادم ممنون میشم اینجا جواب بدید یا یه نظر بدید تا برگردم به وبلاگتون. والا یادم می ره کجا نظر دادم

یک مرد بلاتکلیف

در اینجا یک مرد خاکستری از زندگی روزمره و افکارش می گه. اگه تو وبلاگتون نظر دادم ممنون میشم اینجا جواب بدید یا یه نظر بدید تا برگردم به وبلاگتون. والا یادم می ره کجا نظر دادم

مالکیت

بچه ها رو اموال پدرشان خیلی حس مالکیت دارند 


انگار مال خودشونه 


درحالیکه از نظر من اینجوری نیست


جالبه که زن آدم هم همین حس رو داره و کاملا اموال آدم رو مال خودش می دونه

ارث

به نظرم ارث شیرینه، چون برای بدست آوردنش تلاش خاصی نکرده ایم


تلخ است چون برای بدست آوردنش معمولا عزیزی از دست رفته

خوشبختی

من چیزهای زیادی دارم که بخاطرشون می تونم احساس خوشبختی کنم.


چیزهای زیادی هم ندارم،  که می تونم بخاطرشون احساس بدبختی کنم.


پس اینکه چه احساسی کنم،‌‌‌انتخا ب من است. و برای اکثر ادمها  نیز همینطور است.


ما خودمون انتخاب می کنیم،  چه احساسی داشته باشیم

احتیاج

آدم  اگه زن خوب داشته باشه، 

محتاج دوست دختر نمیشه.

و اگه دوست دختر خوب داشته باشه، 

محتاج بقیه زنها نمیشه.



خوشبختی

الهه خوشبختی کون نشستن نداره. و هی جابجا میشه و یه جا ثابت نمیشه.


پیش یه نفر هم نمی مونه