یک مرد بلاتکلیف

در اینجا یک مرد خاکستری از زندگی روزمره و افکارش می گه. اگه تو وبلاگتون نظر دادم ممنون میشم اینجا جواب بدید یا یه نظر بدید تا برگردم به وبلاگتون. والا یادم می ره کجا نظر دادم

یک مرد بلاتکلیف

در اینجا یک مرد خاکستری از زندگی روزمره و افکارش می گه. اگه تو وبلاگتون نظر دادم ممنون میشم اینجا جواب بدید یا یه نظر بدید تا برگردم به وبلاگتون. والا یادم می ره کجا نظر دادم

احتیاج

آدم  اگه زن خوب داشته باشه، 

محتاج دوست دختر نمیشه.

و اگه دوست دختر خوب داشته باشه، 

محتاج بقیه زنها نمیشه.



نظرات 1 + ارسال نظر
یک زن پنج‌شنبه 26 اسفند 1400 ساعت 16:29

واقعا اینجوریه؟
همسر من پیشنهادای مختلفی داشت از سمت خانمها. میتونست رابطه مشروع مخفیانه موازی ای داشته باشه و من اصلا متوجه نشم ولی هرگز اینکارو نکرده

خودش بهم میگه اعتماد تو برام یه دنیا میارزه و من تو رو دارم و تو همه جوره برام عالی ای، نیازی به کسی ندارم و دلیلی نداره زندگی به این خوبی رو خراب کنم

ولی من یکم نگران شدم بخاطر این آدمها و اینکه انقدر راحت سراغ یه مرد متاهل میان.
گاهی با خودم فکر میکنم همیشه که از نیاز و کمبود نیست. گاهی یه دفعه یکی دل آدمو میبره و گیر میفته

بله. ممکنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد