یک مرد بلاتکلیف

در اینجا یک مرد خاکستری از زندگی روزمره و افکارش می گه. اگه تو وبلاگتون نظر دادم ممنون میشم اینجا جواب بدید یا یه نظر بدید تا برگردم به وبلاگتون. والا یادم می ره کجا نظر دادم

یک مرد بلاتکلیف

در اینجا یک مرد خاکستری از زندگی روزمره و افکارش می گه. اگه تو وبلاگتون نظر دادم ممنون میشم اینجا جواب بدید یا یه نظر بدید تا برگردم به وبلاگتون. والا یادم می ره کجا نظر دادم

کت لیس

همکارم می گفت چرا اینقدر مردهای ایرانی کت لیس هستند؟
گفتم از نظر مشکلات مل فقط فرهنگی است

سه تا اشکال یا اخلاق فرهنگی داریم
بهش گفتم یکی از دلایلش اینه که زنها شون از کتشون بعنوان ابزار استفاده می کنند.

در فرهنگ ایران زنان فکر می کنند اگه به مردی کت دادند،  دیگه اون مرده باید بنده شون باشه و هزار تا کار براشون بکنه و لطف و مرحمت را به انتها رسانده اند.


این موجب میشه که مردهای متاهل سیر نیستند
پس این یه اشکال فرهنگی است


دوستم قضیه قبول مهریه سنگین توسط مردها هم به همین کت لیسی مردها برمی گرده.
گفتم نه.



مشکل بعدی فرهنگ ما چشم و هم چشمی است
ما دوست داریم گرانترین ها رو بخریم و داشته باشیم
مثلا اولی ۳۰۰ تا سکه ،دومی می خواد ۴۰۰ تا مهر کنه تا بگه زن من گرونتر است.

بعدا که دیدن باید بدن، کم کم از ذهنشون پرید


و مسئله تعارفات تو ایران است. ما خیلی تعارفی هستیم و این هم بدبختی بعدی ماست

نظرات 2 + ارسال نظر
امید شنبه 11 فروردین 1403 ساعت 13:16

مردهای ایرانی به این دلیل کت لیس هستند که زنها کتشون میخاره

بامزه بود

X پنج‌شنبه 24 اسفند 1402 ساعت 14:49

به نظر من گوز و به شقیقه ربط دادی
هیچ کدوم ربطی به اون یکی نداره
مهم اینه که بلد باشید خوب بلیسید تا زن ول نکنه بره
همین

ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد