یک مرد بلاتکلیف

در اینجا یک مرد خاکستری از زندگی روزمره و افکارش می گه. اگه تو وبلاگتون نظر دادم ممنون میشم اینجا جواب بدید یا یه نظر بدید تا برگردم به وبلاگتون. والا یادم می ره کجا نظر دادم

یک مرد بلاتکلیف

در اینجا یک مرد خاکستری از زندگی روزمره و افکارش می گه. اگه تو وبلاگتون نظر دادم ممنون میشم اینجا جواب بدید یا یه نظر بدید تا برگردم به وبلاگتون. والا یادم می ره کجا نظر دادم

بی خوابی

تا حالا رویایی داشتید که بی خوابتون کنه؟


جدیدا گاهی فکر و خیال بی خوابم می کنه



دو دل بودم برم کارشناسی دادگستری ثبت نام کنم یا نه. که یهو دیدم یکی از دوستان  سابقم کارشناس دادگستری است و کلی تشویقم کرد که ثبت نام کنم



منم به فال نیک گرفتم و ثبت نام کردم

عید غدیر

عید غدیر بر شما مبارک باد 


البته به شرطیکه پیرو علی باشید

و این روزها

ارشد تموم شد

یه مقاله که خیلی وقت پیش می خواستم بنویسم رو نوشتم و منتشر کردم

یه اختراع رو که سال 97 ثبت کردم و به نقص مدارک خورد و حال نداشتم ردیف کنم، ردیف کردم

دارم یه برنامه هایی هم می نویسم



واما زندگی

دوست دختر اصلی ام تو فکر شوهر است و منو بی خیال شده

یکی از دخترهای دانشگاه خیلی دوست داره باهام باشه ولی بدرد نمی خوره. خوصله اش رو ندارم



بقیه ادمهای زندگی ام هم کم وبیش و شل و سفت هستند



ادم سنش که میره بالا اولویتهاش عوض می شه. به س ک س مثل قبل نگاه نمی کنه. کیفیت خیلی مهمه


به نظرم ادم تنهایی هستم. خیلی تنها

یه دوست بدرد بخور و رفیق ندارم . و ادم هرچی بزرگ تر میشه اینو بیشتر می فهمه


و اصلا دیگه چطوری می شه دوست پیدا کرد؟ اون موقع که باید پیدا می کردم، پیدا نکردم.



راستی یه ایده خیلی خوب برای بیزنس دارم


احتمالا بگیره. شایدم نگیره .ولی نود درصد راهش می اندازم.


راه انداختم بهتون می گم. شاید زندگی م رو از این رو به اون رو کرد.



خیلی تنهام. خیلی



به مهاجرت هم فکر می کنم. اگه بشه هم میرم از این کشور


این کشور جای  کسانی مثل من نیست. افرادی که می خوان با علم و دانش و به روش درست و حلال و بدون رشوه و پاچه خواری و غیره موفق بشوند


تو این کشور نمیشه. باید زودتر می رفتم.


راستی درسهام رو هم بی تقلب پاس کردم. البته نمره یکیش نیومده. ولی اونیکه امده رو 19 شدم. احتمالا نمره اول کلاس.


معدل ارشدم فعلا 18:51 است. اگه نمره بعدی 20 بیاد معدلم فکر کنم بالای 19 بشه.  توکل به خدا