یک مرد بلاتکلیف

در اینجا یک مرد خاکستری از زندگی روزمره و افکارش می گه. اگه تو وبلاگتون نظر دادم ممنون میشم اینجا جواب بدید یا یه نظر بدید تا برگردم به وبلاگتون. والا یادم می ره کجا نظر دادم

یک مرد بلاتکلیف

در اینجا یک مرد خاکستری از زندگی روزمره و افکارش می گه. اگه تو وبلاگتون نظر دادم ممنون میشم اینجا جواب بدید یا یه نظر بدید تا برگردم به وبلاگتون. والا یادم می ره کجا نظر دادم

حسادت

من خودم وقتی غمگینم و می بینم بقیه دارند با صدای بلند می خندند، تعجب می کنم و برام عجیبه

وقتی بی پول و مفلسم و همه  تلاشهام برای پولدار شدن به دیوار می خوره، از پولداری بقیه تعجب می کنم 


وقتی بی خونه ام و کلی خونه کنار هم می بینم( مثل مسکن مهر) می گم چطور اینهمه خونه کنار هم هست و یکیش مال من نیست؟

و از خدا گلایه می کنم.

قطعا اگه بچه دار نمی شدم، ازاینکه بقیه بچه دارند حرصم می گرفت 


و هزار تا مثال مشابه


کلا خواستم بگم حواسمون به ندارها باشه  و داشتنمون رو به رخشون نکشیم

چالش زن س ک سی

زنم می گه برو خدا رو شکر کن که من سرد هستم و میل جنسی ام ضعیفه


چون من خیلی پیشنهاد دریافت می کنم. از پورشه سوار بگیر تا هر کس دیگری 

و من به همه شون بی توجهم 

کلا خانمم مزاحم و خاطر خواه زیاد داره ( بخاطر ظریف بودنش و اینکه به خودش می رسه )


یعنی  معتقده که زنهای گرم برای همه گرم هستند و شیطون هستند و نگه داریشون خیلی سخته و  حتما با بقیه هم می پرند. بخصوص اگه خوشگل باشند و خاطرخواه زیاد داشته باشند.



نظرتون چیه؟ من زیاد تجربه ای در این خصوص ندارم 

زن پولدار

وضع مالی زنم بخاطر مغازه خوب شده است و خوب هم خرج می کند.



و زن پولدار دوست داشتنی تر از زن بی پول است


البته زن س ک سی از حفظشون جذاب تر است.


ولی زن رد پولدار و پول خرج کن دوست داشتنی تر و جذاب تر از زن سردی است که باید خرجش هم بکنی.



صیغه

دوست دارم بخاطر بحثهایی که شد نظرم رو در مورد صیغه بنویسم. شما هم می تونی نقدش کنی.


نکته اول :  هرچیزی رو باید در ظرف زمان و مکان ش مورد بررسی قرار داد و در مقایسه با دیگر راه حلهای موجود.

مثلا پراید ممکنه برای یه خانواده ای خیلی خوب باشه

برای یه خانواده ای خیلی بد.

یعنی به قدرت مالی خانواده و شرایط زندگی شون ربط داره.

ضمنا کدوم پراید؟  یه پراید اصیل و صفر کیلومتر کره ای یا یه پراید خسته و داغون و بی کیفیت ایرانی که از وزن‌بدنه کم کرده اند؟


پراید در سال ۱۴۰۱ با پراید در سال ۱۳۷۵؟


با این توضیحات بریم سراغ صیغه. 

اولین نکته اینکه صیغه برای رابطه های کوتاه مدت و موقت است. صیغه برای رابطه دراز مدت توصیه نمیشه. 

دو : صیغه برای رابطه ای که قراره توش کسی بچه دار بشه توصیه نمیشه.

صیغه برای یه رابطه بی بچه است.

صیغه جایگزین ازدواج دائم نیست. فقط یک روش برای باهم بودن است.


در صیغه شما باید در مورد دوتا چیز توافق کنید 

اول چه مدت قراره باهم باشید؟

دو در قبال چه چیزی قراره باهم باشید؟


خوب حالا فرض کنیم صیغه بده. جایگزین ش چیه؟ 

رابطه ای که دونفر باهم دوست هستند. س ک س می کنند رابطه دارند. الکی می گن تا ابد باهم هستیم. در حالیکه در واقعیت نمی دانند تا کی هستند و حدودا تعهد مکتوبی هم ندارند و هر کدوم دلش خواست می تونه خیانت کنه و اگه اون یکی بفهمه می تونه از رابطه بزنه بیرون.


ولی تو صیغه شما بصورت ضمنی تعهد کردی که متعهد باشی و ... .

قبول دارم رابطه صیغه که توش زن هیچ دریافتی درستی نداشته باشه، ممکنه براش دلچسب نباشه. 

و احتمالا فکر کنه که فقط یک تعهد است بدون هیچ دستاوردی. 


منتظر نظراتتون هستم 

صیغه

یه دوستی خانمم داره که سرنوشت عجیبی داره. راستش چون خیلی هم نمی شه به حرفاش اعتماد کرد، دقیق نمی دونم سرنوشتش چیه.

ولی خلاصه اینکه صیغه مردی شده است. با پنج سکه.

بعد تو گوشی مرده دیده که اون به زنش گفته این صیغه ای موقت است و خود ماندگاری

لذا باهاش دعوا کرده و بهم زده و رفته دنبال مهریه.

بعد در همین حال خبر دارم که رفته با یکی دیگه دوست شده‌. در حالیکه هنوز نه ماه از صیغه اش مونده.


بعد به خانمم می گم اینکه خودش خیانت کاره، چرا به خیانت معترضه؟  اونم به این شدت؟



بگذریم.


این  روزها بخاطر پریشانی حالم به وبلاگ کسی سر نمی زنم، اگه کسی معترض است و دلخور شده، بگه تا حتما بهش سر بزنم