یک مرد بلاتکلیف

در اینجا یک مرد خاکستری از زندگی روزمره و افکارش می گه. اگه تو وبلاگتون نظر دادم ممنون میشم اینجا جواب بدید یا یه نظر بدید تا برگردم به وبلاگتون. والا یادم می ره کجا نظر دادم

یک مرد بلاتکلیف

در اینجا یک مرد خاکستری از زندگی روزمره و افکارش می گه. اگه تو وبلاگتون نظر دادم ممنون میشم اینجا جواب بدید یا یه نظر بدید تا برگردم به وبلاگتون. والا یادم می ره کجا نظر دادم

حسادت

من خودم وقتی غمگینم و می بینم بقیه دارند با صدای بلند می خندند، تعجب می کنم و برام عجیبه

وقتی بی پول و مفلسم و همه  تلاشهام برای پولدار شدن به دیوار می خوره، از پولداری بقیه تعجب می کنم 


وقتی بی خونه ام و کلی خونه کنار هم می بینم( مثل مسکن مهر) می گم چطور اینهمه خونه کنار هم هست و یکیش مال من نیست؟

و از خدا گلایه می کنم.

قطعا اگه بچه دار نمی شدم، ازاینکه بقیه بچه دارند حرصم می گرفت 


و هزار تا مثال مشابه


کلا خواستم بگم حواسمون به ندارها باشه  و داشتنمون رو به رخشون نکشیم

نظرات 2 + ارسال نظر
سمیرا سه‌شنبه 1 فروردین 1402 ساعت 19:51

سال نو مبارک

سلام.‌نو بر شما و خانواده محترم مبارک باد. ممنون که به یادم بودی

خانوم ف یکشنبه 28 اسفند 1401 ساعت 14:03

واقعاهمینطوره
منم وقتی یه زوج خوشحال میبینم دست تودست هم
یا وقتی میبینم یه مردی زنش رو بغل میکنه و میچسبونع به خودش فقط اه میکشم
اشتباهه ولی

حالت رو درک می کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد