یک مرد بلاتکلیف

در اینجا یک مرد خاکستری از زندگی روزمره و افکارش می گه. اگه تو وبلاگتون نظر دادم ممنون میشم اینجا جواب بدید یا یه نظر بدید تا برگردم به وبلاگتون. والا یادم می ره کجا نظر دادم

یک مرد بلاتکلیف

در اینجا یک مرد خاکستری از زندگی روزمره و افکارش می گه. اگه تو وبلاگتون نظر دادم ممنون میشم اینجا جواب بدید یا یه نظر بدید تا برگردم به وبلاگتون. والا یادم می ره کجا نظر دادم

روزهای بد

اونقدر روزهای بدی داشتم که حال ندارم در موردشون بنویسم.



منظورم در چند روز اخیر بوده.  حالا حالم بهتر شد می ام می نویسم

فردا

فردا می تونه یه روز خوب باشه. 

متعهد به خودم

دیگه نمی خوام با کسی برم تو رابطه 



فقط بخاطر خودم

دوباره مشکل

دوباره بحران دارم دوباره مشکل.

فکر می کنم مدیر عامل از من خوشش نمی اد. 


لذا  احتمالا تا آخر سال وقت دارم  جابجا بشم. شایدم حتی زودتر.‌توکل به خدا


اگه بشه جمع کنم از ایران هم برم، فکر کنم خوب باشه

سرد و گرم

هوا تا چند وقت پیش گرم بود و ما از گرما می نالیدیم . بدون اینکه کاری کنیم و فقط با تحمل کردن شرایط هوا ملایم و خنک شد. 


دوباره هوا سرد خواهد شد و ما خواهیم نالید و دوباره گرم خواهد شد.


خلاصه اینکه هر روز عین هم نیست. مشکلات می آید و می رود و نباید ناامید شد. باید تحمل کرد و خوشبین بود.