یک مرد بلاتکلیف

در اینجا یک مرد خاکستری از زندگی روزمره و افکارش می گه. اگه تو وبلاگتون نظر دادم ممنون میشم اینجا جواب بدید یا یه نظر بدید تا برگردم به وبلاگتون. والا یادم می ره کجا نظر دادم

یک مرد بلاتکلیف

در اینجا یک مرد خاکستری از زندگی روزمره و افکارش می گه. اگه تو وبلاگتون نظر دادم ممنون میشم اینجا جواب بدید یا یه نظر بدید تا برگردم به وبلاگتون. والا یادم می ره کجا نظر دادم

باهاش صحبت کن

وقتی یه نویسنده ای تو وبلاگش می نویسه با همسرش فلان مشکل رو داره،

یه عده ای از خواننده ها که من اسمشون رو می زارم اسکلها،  می ان بهش می گن : عزیزم با همسرت صحبت کن و بهش بگو که به نیاز جنسی ات توجه کنه. بهش بگو تو س ک س می خوای. انشالله حل میشه


این اسکلها. فکر می کنند نویسنده وبلاگ به همسرش نگفته .

فکر می کنند یه بار گفته

فکر می کنند خوب نگفته


ولی زهی خیال باطل. اون بارها گفته و دیده به نتیجه نمی رسه . و بدتر هم شده


اولا که الان عصبانی هستم. چون به تجربه  دیدم به زنت که یه جوری بفهمونی ، نیاز داری فقط پررو می شه.


بهترین کار اینه که بری یکی دیگه پیدا کنی و با اون باشی و خرجش کنی و تر بزنی به زندگیت


دوما اینکه من خودم هم جزو اسکلا هستم. چون تا بحال به خیلی ها گفتم برو باهاش حرف بزن 



آزادی فردی

زندگی دخترا تو ایران علاوه بر
کودکی و نوجوانی و جوانی یه مرحله اضافه
هم داره با نام
" جنگیدن با خانواده برای به دست آوردن
آزادی های فردی "


امپریالیسم

در زمان نوجوانی ایران پر از افکار مبارزه با امپریالیسم جهانی و اینکه آفریقا کشوری است پر از ثروت که مردمانش در فقر زندگی می کنند. اونم بخاطر حاکمان نالایق و وابسته
که خودشون در خوشی هستند و ملت در فقر
و منابع کشور در حال غارت
و من خوشحال بودم که ما اینطوری نیستیم
و من خوشحال بودم که قراره یه روز بریم آفریقا رو آزاد کنیم و مردم اونجا هم ثروتمند بشن

الان می بینم که ماهم مثل آفریقا شدیم
مردمی فقیر در کشوری ثروتمند
با حاکمانی ثروتمند

حالا شما تقصیر رو بنداز گردن آمریکا
بنداز گردن چین
بنداز گردن روسیه
بنداز گردن دین

فرقی نمی کنه.

راستی قائم مقام فراهانی که نامش در تاریخ پرآوازه است دو سال صدارت کرد
امیرکبیر زیر چهار سال

رضا خان که اونهمه به کشور خدمت کرد و اونهمه تغییرات ایجاد کرد بیست سال حاکم بود( حالا شما بگو کلی خیانت هم کرده. )

مهاتیر محمد تو بیست سال مالزی رو آباد کرد
سنگاپور همین طور
و غیره



راستی آمریکا هیچ وقت مثل ژاپن و انگلیس و روسیه و اسپانیا و بقیه کشورها. استثمارگر نبوده

صبح بخیر

سلام. صبحتون بخیر و شادی. امیدوارم هفته خوبی رو شروع کرده باشید. منهم دارم تلاش می کنم هفته بهتری داشته باشم.


ما تا نمردیم و تا از پا نیفتادیم زنده ایم و می تونیم تلاش کنیم. هنوز تموم نشدیم. هنوز نباختیم‌. ‌ شاید فرصت‌های یه چیزهایی نباشه. ولی فرصت خیلی چیزها هنوز هست.

استیک مجازی

تو فیلم ماتریکس یک ظاهرا یه جا  خائن فیلم که داره به دشمن انسانها رو لو می ده، سر میز تو رستوران در حال لو دادن آدم خوبها به آدم بد فیلم می گه

می دونم این استیکی که دارم بعنوان پاداش می خورم ،مجازی است و وجود نداره. ولی خوب باز خیلی می چسبه و دوستش دارم.



جمله اش منو که به فکر فرو برد.


همه ما می دانیم این دنیا در اصل مجاز است و فانی است و همه لذت‌ها از بین می رود و می میریم و چیزی بجا نمی ماند، ولی این لذت‌های مجازی و الکی و این جایزه های پول و تو خالی خیلی می چسبند و بخاطرشون چه جنایت‌ها که نمی کنیم