یک مرد بلاتکلیف

در اینجا یک مرد خاکستری از زندگی روزمره و افکارش می گه. اگه تو وبلاگتون نظر دادم ممنون میشم اینجا جواب بدید یا یه نظر بدید تا برگردم به وبلاگتون. والا یادم می ره کجا نظر دادم

یک مرد بلاتکلیف

در اینجا یک مرد خاکستری از زندگی روزمره و افکارش می گه. اگه تو وبلاگتون نظر دادم ممنون میشم اینجا جواب بدید یا یه نظر بدید تا برگردم به وبلاگتون. والا یادم می ره کجا نظر دادم

باهاش صحبت کن

وقتی یه نویسنده ای تو وبلاگش می نویسه با همسرش فلان مشکل رو داره،

یه عده ای از خواننده ها که من اسمشون رو می زارم اسکلها،  می ان بهش می گن : عزیزم با همسرت صحبت کن و بهش بگو که به نیاز جنسی ات توجه کنه. بهش بگو تو س ک س می خوای. انشالله حل میشه


این اسکلها. فکر می کنند نویسنده وبلاگ به همسرش نگفته .

فکر می کنند یه بار گفته

فکر می کنند خوب نگفته


ولی زهی خیال باطل. اون بارها گفته و دیده به نتیجه نمی رسه . و بدتر هم شده


اولا که الان عصبانی هستم. چون به تجربه  دیدم به زنت که یه جوری بفهمونی ، نیاز داری فقط پررو می شه.


بهترین کار اینه که بری یکی دیگه پیدا کنی و با اون باشی و خرجش کنی و تر بزنی به زندگیت


دوما اینکه من خودم هم جزو اسکلا هستم. چون تا بحال به خیلی ها گفتم برو باهاش حرف بزن 



نظرات 12 + ارسال نظر
رسوب چهارشنبه 1 شهریور 1402 ساعت 19:50

آدمایی که کامنتا رو لایک و دیسلایک میکنن فازشون چیه؟
پرسیدم خوبی؟ یه نفر لایک کرده یه نفر دیسلایک

نمی دونم.

اسکول چهارشنبه 1 شهریور 1402 ساعت 18:40

پس دیگه حتما برو با خانمت صحبت کن.

ممنون

امید چهارشنبه 1 شهریور 1402 ساعت 07:46

باهاش حرف بزن
البته منظور با آلت بی قراره
اون که گوش نمیده شاید این درک کنه

محض شوخی به دل نگیر

ابتکارت قشنگ بود

زهرا سه‌شنبه 31 مرداد 1402 ساعت 21:54

ملیحه خانم من جای شما بودم بهم میگفتن اسکل دیگ عذرخواهی نمیکردم بابت قضاوتم خخ
همه ما اسکل هستیم اونم ب مدت طولانی !تا ی وقتی ک ب خودمون بگیم ک اگه من جای اون فرد بودم چی؟
ما زن ها ،مردها رو درک نمیکنیم و اونا ماها رو ! ینی درصد زیادی همینه و خواهد بود !
خیانت زن و مرد فرق داره چون کلا ذاتشون فرق داره ..خدا ک خودش آفریده ب مرد اجازه داده ک اگه تونست بره ی زن دیگ هم بگیره ولی برای زن خیلی خیلی حد و مرز گذاشته(استثنا دیگ برای زن های بی حیا هس مث بقیه موارد !)
من ب شخصه حتی اگه ی نفر رو خیلی دوست داشته باشم و بهم خیانت کنه حاضر نیستم همچین عملی رو انجام بدم چون ب نظرم توجیه خوبی نیس ب هیچ وجه ..ترک فرد و ادامه زندگی

افرین به شما

رسوب سه‌شنبه 31 مرداد 1402 ساعت 21:54

خوبی الان؟ حالت بهتر از ۱۰:۴۸ صبح هست؟

مسلما بله

سرتا سه‌شنبه 31 مرداد 1402 ساعت 20:39

سخته. تو شرایط بدی هستی. یه جورایی نه راه پس داری و نه راه پیش. می فهمم وقتی یه نفر هات باشه و یه نفر یخ چی میشه. خانمت پیش سکس تراپ نرفت هیچ وقت؟

نه متاسفانه. ممنون که درکم می کنی

ملیحه سه‌شنبه 31 مرداد 1402 ساعت 20:24

آقای خاکستری اگر نصیحتی کردم اگر راه حلی دادم،نزارید به پای خنگی ویا اسکل بودنم،میدونم شما مرد هستید ونیاز جنسیتون اولین و مهم ترین نیازتونه،خودتون باید بگردید دنبال مناسبترین راه حل برای حل مشکلتون ،من کاملا بهتون حق میدم ،شاید خودمم توی شرایط شما باشم حالم بد باشه نیازروحی داشته باشم با کسی باشم،منو ببخشید اگر قضاوت نادرست کردم هم شما رو وهم همسرتون رو

نه بابا. من عصبانی بودم و یه چیزی گفتم. نصیحت خوبه. ولی گاهی یه حالتی پیش می اد که آدم به خودش می گه حالا یه سری اسکل هی به آدم می گن باهاش حرف بزن. اینم نتیجه حرف زدن

خواستم این حس رو باهاتون به اشتراک بزارم

ملیحه سه‌شنبه 31 مرداد 1402 ساعت 20:18

جواب چی؟متوجه نمیشم
خانما چرا بهش میگید نرو دنبال فرد دیگه ای؟
چرا بهش نمیگید بره وتحربه کنه؟خانمش خودش گفته برو باهرکس خواستی فقط من نفهمم،اما خود من به همسرم گفتم اگر یه روزی بفهمم با کسی غیر از من بودی دودمانت رو به باد میدم و عین یه مردیکه زنش خیانت کرده در مقابلت می ایستموبهت میفهمونم که خیانت زن و مرد نداره،اما زنی که به این درجه میرسه که به مردش میگه برو هرکسی رو خواستی بگیر یعنی براش مهم نیست حالا چرا رو ما نمی‌دونیم ونمیتونیم اون خانم رو قضاوت کنیم

یه جواب اول بهت دادم که ظاهرا نت قطع شد و نرسید

یک زن سه‌شنبه 31 مرداد 1402 ساعت 17:49

حواستو جمع کن و خوب گوش بده
هر چقدر هم گفته باشی حق خیانت نداری
طلاقشو بده، بعد برو با هزار تا زن دیگه

تمااااام

اگه می خواستم بعدش برم با هزار تا زن دیگه، طلاقش می دادم
ولی برای یکی دوتا نمی صرفه. طلاقش نمی دم

ملیحه سه‌شنبه 31 مرداد 1402 ساعت 15:23

ممنون که به من ودوستایی مثل من گفتی اسکل
تو اسکل نباش برو با هر کی دوست داری،خانمت که اجازه داده،اونقدر ها هم که برات خرج نداره،که از پیش بر میای ،خودت رو از این فشارها خلاص کن

جوابم کو؟

منم اسکلم

ببعی سه‌شنبه 31 مرداد 1402 ساعت 14:56 https://mylonely76.blogsky.com/

تر نزنید به زندگیتون
لطفا

باشه. چشم

زهرا سه‌شنبه 31 مرداد 1402 ساعت 11:52

نمیدن بابا ..حالا خوبه این اسکل ها خودشون هم زنن یا فک میکنن ی مرد انقد اسکل ک نگفته و اومده چس ناله ...

افرین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد