یک مرد بلاتکلیف

در اینجا یک مرد خاکستری از زندگی روزمره و افکارش می گه. اگه تو وبلاگتون نظر دادم ممنون میشم اینجا جواب بدید یا یه نظر بدید تا برگردم به وبلاگتون. والا یادم می ره کجا نظر دادم

یک مرد بلاتکلیف

در اینجا یک مرد خاکستری از زندگی روزمره و افکارش می گه. اگه تو وبلاگتون نظر دادم ممنون میشم اینجا جواب بدید یا یه نظر بدید تا برگردم به وبلاگتون. والا یادم می ره کجا نظر دادم

رمز ارز

رفتم تو کار رمز ارز و یه رمز ارز هایی رو دارم خورد خورد می خرم


و معلوم نیست سود بکنم یا نکنم



دعا کنید 

دزدیدن موتور باجناق

موتور باجناقم رو دوسه روز قبل از عید دزدیدند


جالبش این بود که صبح نشده پیدا شد و رفت تو کلانتری و دید که بله موتور پیدا شده


ولی به جای اینکه بهش تحویل بدند، موتور رفت پارکینگ و چند روز علاف بود و کلی هزینه کرد تا موتور درآمد

فکر کنم حدود ۱۱ فروردین موتور ازاد سد. شایدم بعد از سیزده


از دست دزد اول  یا دزد کوچیک یه روزه درآمد


از دست دزد  دوم یا دزد بزرگتر ۱۵ روز طول کشید که دربیاد

نوشتن

نمی دونم چرا نوشتنم به سختی می اد

ایده و فکر می اد ولی نوشتنم نه


با دخترم خیلی خوبم. بیشتر اون باهام خوبه تا من با اون. منم سعی می کنم خوب باشم باهاش ،  ولی سخته. ‌اون پر از احساسه


کم و بیش با بقیه هم خوبیم. 

با خانمم یه روز خوبیم و یه روز بد. یه دوستی شکننده و داغون داریم. 


قبلا می گفت مهاجرت کن برو. الان می گه نه. فردا شاید بگه اره. معلوم نیس


*****


دم عیدی شرکت یه خورده بهمون رسید و اوضاع مالی بهتر شد خداروشکر.

قرارداد هم بستیم

برای شش ماهه اول برنامه ریختم برای خودم.  امیدوارم عملی شه.


******

خیلی تنها هستم  ولی شرایط اینکه کسی رو وارد زندگی ام کنم هم ندارم.


******

گاهی از معنی زندگی تهی می شم.‌می گم اصلا برای چی زنده ام؟


خیلی وقتها به طلاق فکر می کنم. 


و کلا زندگی به سبک مسخره ای ادامه دارد