یک مرد بلاتکلیف

در اینجا یک مرد خاکستری از زندگی روزمره و افکارش می گه. اگه تو وبلاگتون نظر دادم ممنون میشم اینجا جواب بدید یا یه نظر بدید تا برگردم به وبلاگتون. والا یادم می ره کجا نظر دادم

یک مرد بلاتکلیف

در اینجا یک مرد خاکستری از زندگی روزمره و افکارش می گه. اگه تو وبلاگتون نظر دادم ممنون میشم اینجا جواب بدید یا یه نظر بدید تا برگردم به وبلاگتون. والا یادم می ره کجا نظر دادم

ول کردن

بعضی ها یه طوری منو ول می کنند و دیگه بهم پیام نمی دن و یا فراموشم می کنند که فکم می افته


به نظر خودم آدم مهربون و بدرد بخوری هستم،ولی بعضی چنان راحت می زارم کنار که حس می کنم اصلا خاص نیستم و مثل من آدم زیاده و کلی آدم با محبت ریخته تو این شهر که من به چشم نمی ام. البته شایدم بی لیاقت هستند.



فبلم غریب

فیلم غریب رو دیدم

دوست داشتم فیلم زندگی شهید بروجردی رو ببینم


آدم حسابی بود و خدابیامرزدش

۶۵ تومن برای دیدن فیلمش از طریق فیلمو هزینه کردم


من فیلم قاچاق نمی بینم

حسرت ساده

من آدم خواب الو ای هستم

باید روزی ۷ تا ۸ ساعت رو بخوابم. فوقش ۶ ولی دیگه کمتر نمیشه.


لذا دیشب که تصمیم گرفتیم شبانه بیاییم تا صبح تهران باشیم، می دونستن که کل جاده را خواب الو خواهم بود و بودم.


ولی نصفه شب که جلو یه پمپ بنزین وایسادم و بنزین زدم و رفتم نماز صبحم رو خوندم،  حسرت خوردم

چرا چون در نماز خونه رو باز کردم و دیدم یه بخاری روشنه و کنارش یه کار گری خوابیده. بعد گفتم خوشبحال ش.

کاش من جاش بودم. بعد به حسرت خودم خندیدم


داستان رانندگی دیشب ماهم بامزه بود ولی درهرصورت زنده رسیدیم


عجیب اینکه یه قهوه تو پمپ بنزین خوردم و انگار آرام بخش خوردم. مجبور شدم نیم ساعت بعد بزنم بغل و یه چرت بخوابم.

شمال

جاتون خالی آمده ایم شمال. لب ساحل


ولی خوش نمی گذرد. نمی دونم چرا

هرم اختلاف نظر

یک هرمی است که بهش می گن هرم اختلاف نظر گراهام



لطفا به هرم نگاه کنید و ببینید وقتی با من اختلاف دارید از چه روشی استفاده می کنید.‌


بی شخصیت و بی فرهنگ نباشید. ممنون