یک مرد بلاتکلیف

در اینجا یک مرد خاکستری از زندگی روزمره و افکارش می گه. اگه تو وبلاگتون نظر دادم ممنون میشم اینجا جواب بدید یا یه نظر بدید تا برگردم به وبلاگتون. والا یادم می ره کجا نظر دادم

یک مرد بلاتکلیف

در اینجا یک مرد خاکستری از زندگی روزمره و افکارش می گه. اگه تو وبلاگتون نظر دادم ممنون میشم اینجا جواب بدید یا یه نظر بدید تا برگردم به وبلاگتون. والا یادم می ره کجا نظر دادم

حسرت ساده

من آدم خواب الو ای هستم

باید روزی ۷ تا ۸ ساعت رو بخوابم. فوقش ۶ ولی دیگه کمتر نمیشه.


لذا دیشب که تصمیم گرفتیم شبانه بیاییم تا صبح تهران باشیم، می دونستن که کل جاده را خواب الو خواهم بود و بودم.


ولی نصفه شب که جلو یه پمپ بنزین وایسادم و بنزین زدم و رفتم نماز صبحم رو خوندم،  حسرت خوردم

چرا چون در نماز خونه رو باز کردم و دیدم یه بخاری روشنه و کنارش یه کار گری خوابیده. بعد گفتم خوشبحال ش.

کاش من جاش بودم. بعد به حسرت خودم خندیدم


داستان رانندگی دیشب ماهم بامزه بود ولی درهرصورت زنده رسیدیم


عجیب اینکه یه قهوه تو پمپ بنزین خوردم و انگار آرام بخش خوردم. مجبور شدم نیم ساعت بعد بزنم بغل و یه چرت بخوابم.

نظرات 7 + ارسال نظر
سمانه یکشنبه 31 اردیبهشت 1402 ساعت 18:51

همینطوری جهت کنجکاوی

ممنون

سمانه یکشنبه 31 اردیبهشت 1402 ساعت 00:47

همسرتون هم مذهبی هستن؟

مذهبی است ولی نه زیاد. یعنی یه طور خاصی است
چطور؟

آیدا سبزاندیش شنبه 30 اردیبهشت 1402 ساعت 19:58 http://sabzandish3000.blogfa.com

نمیدونم چرا تازگی ها قهوه برای من هم تاثیر چندانی نداره و خواب آلودم... رانندگی تو دل شب خیلی قشنگه

راستش فقط چون خلوته،خوبه‌. والا از جاده لذت نمی بری.
بعضی وقتها جاده خیلی قشنگه . ولی تو شب هیچی معلوم نیست

نسیم جمعه 29 اردیبهشت 1402 ساعت 20:03

هر چی درمیاد از این نمازخونا درمیاد

چی بگم؟نظر لطف شما ست

خانوم ف پنج‌شنبه 28 اردیبهشت 1402 ساعت 19:36 http://Khanomef.blogsky.com

چطور عیال رضایت داده مغازه رو ببنده

اخه مراسم برادر زاده اش بود. تازه الان هم ول کرده و رفته و من تنها تو مغازه ام

فاضله پنج‌شنبه 28 اردیبهشت 1402 ساعت 17:45 http://golneveshteshgh.blogsky.com

قهوه تقلبی

نه. من کلا قهوه و چایی موجب آرامش و خواب بهترم میشه

سلام پنج‌شنبه 28 اردیبهشت 1402 ساعت 17:36

خسته نباشید
من در رانندگی چهار ساعت می توانم یک ضرب برانم
ولی بعد خسته می شم
اشتباه هست در حین خواب آلودگی آدم رانندگی کند
مخصوصا مسیر یک بانده

بله. صد در صد اشتباه است و اصلا به ریسکش نمی ارزه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد