یک مرد بلاتکلیف

در اینجا یک مرد خاکستری از زندگی روزمره و افکارش می گه. اگه تو وبلاگتون نظر دادم ممنون میشم اینجا جواب بدید یا یه نظر بدید تا برگردم به وبلاگتون. والا یادم می ره کجا نظر دادم

یک مرد بلاتکلیف

در اینجا یک مرد خاکستری از زندگی روزمره و افکارش می گه. اگه تو وبلاگتون نظر دادم ممنون میشم اینجا جواب بدید یا یه نظر بدید تا برگردم به وبلاگتون. والا یادم می ره کجا نظر دادم

جنبه

جنبه و ظرفیت خیلی مهم است و همه مون می دونیم


گفته می شود یک نفر خیلی دنبال اسم اعظم بود و به استادش می گفت این اسم رو به منهم بگوئید

روزی استاد بهش می گوید غروب برو دم پل فلان بایست و هرچه اتفاق افتاد را بیا و بگو تا بفهمم جنبه اسم اعظم را داری یا خیر؟

فردا می آید و می گوید رفتم پیش پل . دیدم پیرمردی با باری هیزم امد. رفت روی پل . داشت به انتهای پل می رسید که سواری از حکومت رسید و با اسبش امد روی پل. 

به پیرمرد گفت که برو عقب. پیرمرد نگاهی کرد و گفت من آخر پل هستم.‌چند ثانیه تحمل کنی رد می شوم. ولی سوار قبول نکرد و با استفاده از شلاقش پیرمرد رو مجبور کرد همه پل رو دنده عقب برود تا سوار رد بشود.


استاد گفت خوب چکار کردی؟  گفت خیلی تاسف خوردم و عصبانی شدم.‌کاش اسم اعظم رو داشتم‌تا حال اسب سوار را باهاش می گرفتم 

استاد گفت جنبه یعنی همین. ان پیرمرد خودش اسم اعظم را می دانست.


من قدرت چندانی ندارم و بارها برایم پیش آمده و دیده ام که اگر قدرت خاصی داشتم از آن برای تنبیه آدم بد استفاده می کردم. لذا معتقدم چون جنبه نداشتم خدا قدرتهای خاص هم بهم نداده است. قدرت خاص مثلا حق استفاده و حمل شوند و دستبند و اسپری فلفل




و چیزهایی به همین سادگی

منع کردن

شنیدید می گن منع نکنید سرتون می اد؟


خیلی ها رو می بینم که شبیه اونهایی می شن که ازشون بدشون می آمد. اولیش همسرم است. امیدوارم خودم اون جوری نشم

بی جنبگی

به نظر خودم در مورد پول احتمالا جنبه نداشته ام نه خدا نداده است

چون‌احتمالا کمتر کار می کردم و بیشتر با دوست دختر یا دوست دخترهام می رفتم بیرون و پول خرجشون می کردم و کلا زندگی ام می پاشید


شایدم آرزوهای خانمم رو برآورده می کردم و اونم خیلی بهم می رسید.


شایدم اصلا هیچ حکمتی پشتش نیست. خدا گفته هزار تا نقطه قوت داری. یه چندتا هم ضعف داشته باش


خلاصه اینکه از بی پولی ام ناراحتم.‌

البته راستش گاهی که عمق فقر بقیه رو می بینم، می گم خداروشکر پولدار نیستم والا چطور می خواستم جواب فقر اینها رو بدم؟

مرگ همسر

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

دلم تنگشه

دلم تنگه

ولی نمی خوام بهش بگم