یک مرد بلاتکلیف

در اینجا یک مرد خاکستری از زندگی روزمره و افکارش می گه. اگه تو وبلاگتون نظر دادم ممنون میشم اینجا جواب بدید یا یه نظر بدید تا برگردم به وبلاگتون. والا یادم می ره کجا نظر دادم

یک مرد بلاتکلیف

در اینجا یک مرد خاکستری از زندگی روزمره و افکارش می گه. اگه تو وبلاگتون نظر دادم ممنون میشم اینجا جواب بدید یا یه نظر بدید تا برگردم به وبلاگتون. والا یادم می ره کجا نظر دادم

ول کردن

بعضی ها یه طوری منو ول می کنند و دیگه بهم پیام نمی دن و یا فراموشم می کنند که فکم می افته


به نظر خودم آدم مهربون و بدرد بخوری هستم،ولی بعضی چنان راحت می زارم کنار که حس می کنم اصلا خاص نیستم و مثل من آدم زیاده و کلی آدم با محبت ریخته تو این شهر که من به چشم نمی ام. البته شایدم بی لیاقت هستند.



نظرات 11 + ارسال نظر
مرجان یکشنبه 7 خرداد 1402 ساعت 17:15

نه خودش اصلا بروز نداد.

خداروشکر فهمیدی. ولی خوب خودت رو دست کم هم‌نگیر

مرجان یکشنبه 7 خرداد 1402 ساعت 16:14

مرضیه خیلی خیلی حرف درستی زد. من از اونموقع که خودمو خاص نمیبینم دیگه هیچ هیجانی تو زندگیم ندارم. ولی یک خوبی داره که دیگه اصلا گول نمیخوری. جوریکه مثلا یکی تو دانشگاه از راه دور به من ابراز علاقه کرد. همه چیشم عالی بود. من از روی اینکه خودمو خاص نمیدونم یک نگاه به سابقه ام کردم بعد گفتم این بابا با این شرایط نباید بیاد سراغ من حتما یک مشکلی داره. تحقیق کردم دیدم بله زن داره.

جالب بود. یعنی خودش بهت نگفت که متاهله؟

ملیحه دوشنبه 1 خرداد 1402 ساعت 14:18

پس حق با خانومته طفلکی .منم بودم ناراحت بودمحتما شما هم ازاونا بودی که همیشه حق رو به خانوادت میدادی؟

نه اصلا. من همیشه سعی کردم دوطرف رو حفظ کنم. کار سختی بود و خب اشتباهاتم داشتم. ولی خانمم هم بی تقصیر نبود

مرضیه دوشنبه 1 خرداد 1402 ساعت 11:15 https://golemamgoli.blogsky.com/

شایدم هدفت رو درست انتخاب نمیکنی، یا درست به طرف مقابل حالی نمیکنی. هوم؟
ولی یه چیز بگم
اغلب آدمها در مورد خودشون احساس خاص بودن دارن، چه به زبون بیارن چه نیارن. این یه مکانیزم دفاعیه که در همون کودکی یادش میگیریم برای اینکه معمولی بودن یعنی ما هم مثل بقیه آسیب پذیر و نابودشدنی هستیم. اما خاص بودن بهمون این امکان رو میده که یادمون بره چه چیزی در انتظارمونه. من خودم یه زمان خیلی درگیر این بودم که من خاصم و کسی قدرمو نمیدونه و اینا... ولی خب واقعا اینطور نبود دیگه

گفتن هدف خیلی تاثیری نداره

ملیحه دوشنبه 1 خرداد 1402 ساعت 11:14

میشه توضیح بدید چرا ناراحته؟

دلایل احتمالا زیاده و دقیق نمی دونم. یه سری اش به خودم بر می گرده و یه سری به خانواده ام

ملیحه دوشنبه 1 خرداد 1402 ساعت 00:45

دیگه بدتر .ازت ناراحتی داره از گذشته ها؟که نیازهاتو برطرف نمیکنه؟

آره. ازم ناراحتم. کینه ای هم هست

ملیحه یکشنبه 31 اردیبهشت 1402 ساعت 23:31

یه سوال میپرسم جدی بهش پاسخ بده لطفاً
اگر همسرت بفهمه به شدت دنبال طلب مهر وروابط با افراد دیگه هستی نمیزاره بره؟یا براش فرقی نداره؟

فکر نکنم بزاره بره. فکر کنم می دونه.
البته من مهر طلب نیستم. س ک س طلبم.

شراب یکشنبه 31 اردیبهشت 1402 ساعت 18:27

من یه مدتی هست از کشور دورم، انگار خیلی چیزها عوض شده و یه سوال برام پیش اومده؟
مگه مرد متاهل با دو تا بچه رو باید نگه داشت و بهش فکر کرد؟!!!

احتمالا بقیه هم مثل شما فکر می کنند

اقای ایوان یکشنبه 31 اردیبهشت 1402 ساعت 16:53

برای ادامه جاذبه کافی نداری

احتمالا حق با شماست

خانوم ف یکشنبه 31 اردیبهشت 1402 ساعت 14:17 http://Khanomef.blogsky.com

الان محبت و مهربونی خریدار نداره
خانم های الان طالب پول هدیه آنچنانی و هیکل ردیف هستن

بله. فکر کنم حق با شماست

خانوم ف یکشنبه 31 اردیبهشت 1402 ساعت 13:54 http://Khanomef.blogsky.com

خانم هستن یا آقا ؟این ول کنندگان

خوب معلومه که خانم هستند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد