یک مرد بلاتکلیف

در اینجا یک مرد خاکستری از زندگی روزمره و افکارش می گه. اگه تو وبلاگتون نظر دادم ممنون میشم اینجا جواب بدید یا یه نظر بدید تا برگردم به وبلاگتون. والا یادم می ره کجا نظر دادم

یک مرد بلاتکلیف

در اینجا یک مرد خاکستری از زندگی روزمره و افکارش می گه. اگه تو وبلاگتون نظر دادم ممنون میشم اینجا جواب بدید یا یه نظر بدید تا برگردم به وبلاگتون. والا یادم می ره کجا نظر دادم

مردهای گم شده

یه همکار قشنگ و ظریف دارم که حواس منو به خودش جلب کرده.
به اینستاش ریکوئست دادم .قبول نکرد.
لذا با پیج فیک ریکوئست دادم و قبول کرد

کلی عکس از خودش تو پیجش بود.

و زندگیش قشنگ تو پیجش معلوم بود. از ۲۰۱۶ تا الان.

اکثرا هم شاد بود

بعد به فکرم رسید که احتمالا هیچ پسری تو زندگیش نیست. چون عکس هیچ پسری نبود.
البته یه جا یه پسره هست. ولی جدی نبود

بعد به فکرم رسید من از کجا می دونم تا حالا چند تا پسر آمدن تو زندگی و پیجش و بعد عکسهای دونفره پاک شدن؟

تازه ممکنه  عکسها پاک شده باشه و از یه موقعی به بعد آدم‌های زندگیشو تو این پیجش نیاورده باشه

جالب بود که فهمیدم بکس هم کار می کنه و فقط عکس مامان و داداشش تو پیجش بود.

عکس قبر باباش هم نبود

از طریق پیج اون تو پیج دوستانش که همکارام هستند دارم می رم
یه کم فضولی کنم

نظرات 5 + ارسال نظر
خرس دوشنبه 28 اسفند 1402 ساعت 05:22

من واقعا تلاش میکنم روانمو پاک و زلال نگه دارم. همه میتونن منتها برای توجیه خودشون میگن بقیه هم نگاه میکنن پس منم نگاه کنم. اینطوری هیچ وقت رشد حاصل از یه رابطه متعهدانه رو تجربه نمیکنیم.
مگه همسرت را خودت انتخاب نکردی؟

نه

خرس چهارشنبه 23 اسفند 1402 ساعت 22:18

غمگین میشم مردای متاهل دنبال خانمای دیگه کنجکاوی میکنن. دوس دارم ادما ازدواج کردن دیگه فقط به همسر خودشون نگاه کنن

متاسفانه آرزویت جامعه عمل نخواهد پوشید

Lunacy شنبه 12 اسفند 1402 ساعت 13:16 https://lunacy.blogsky.com/

حس جالبیه کنکاش تو پیج دیگران به صورت ناشناس

افرین
تفاهم داریم با هم

رویا پنج‌شنبه 3 اسفند 1402 ساعت 04:02

عکس قبر پدرش نبود؟!! ینی واقعا تو اون کله چیزی هم وجود داره برای اندیشیدن؟؟؟
خدا شفات بده
هم تو هم همه اون نره خرای هولیرو که پاشون رو جانماز و سجاده س، سرشون تو نواحی تحتانی دیگران

چیزی بهت نمی گم

من و ما سه‌شنبه 1 اسفند 1402 ساعت 13:12 http://www.protectingmypeace.blogsky.com

سلام
واقعا حکمت این پیج فیک چیه؟ میخوام بدونم چجوری باید فیک ساخت که یه نفر قبول کنه درخواستو؟ میشه بهم یاد بدی ؟ راستی در مورد شاد بودن
اصلا نمیتونی با دیدن پیج یه نفر در این باره نظر بدی معلومه نمیاد که عکسایی از خودش بعد از دو ساعت گریه رو بذاره که

قبول دارم که از روی پیج یه نفر نمیشه نظر داد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد