یک مرد بلاتکلیف

در اینجا یک مرد خاکستری از زندگی روزمره و افکارش می گه. اگه تو وبلاگتون نظر دادم ممنون میشم اینجا جواب بدید یا یه نظر بدید تا برگردم به وبلاگتون. والا یادم می ره کجا نظر دادم

یک مرد بلاتکلیف

در اینجا یک مرد خاکستری از زندگی روزمره و افکارش می گه. اگه تو وبلاگتون نظر دادم ممنون میشم اینجا جواب بدید یا یه نظر بدید تا برگردم به وبلاگتون. والا یادم می ره کجا نظر دادم

تولدم مبارک

امروز تولدم بود.
ما در شرکت برای بچه ها تولد می گیرم و من مسوول خرید کیک هستم

لذا امروز هم برای خودم یه کیک سفارش دادم

ولی همکارانم هم بصورت مخفی یه کیک از بی بی سفارش داده بودند

جفتمون همدیگر را سورپرایز کردیم


جز دخترم کسی بهم کادو نداده. کادو دخترم هم یه نوشته زیباست

تو نمایشگاه کتاب یکی از وبلاگ نویسها رو دیدم. اسمش رو می ذارم پروانه موفق.

تولدم مبارک باشه

نظرات 8 + ارسال نظر
قدیمی چهارشنبه 16 خرداد 1403 ساعت 02:20

سلام
تا حالا شده از شدت دلتنگی برای کسی ساعت ها منتظرش بشی تا فقط از دور بیینیش؟؟؟
و باز هم موفق نشی

چطور؟ چرا امدی از من می پرسی؟ خوب یه زنگ می زدی باهاش هماهنگ می کردی

آرام پنج‌شنبه 10 خرداد 1403 ساعت 11:47

آقا من متوجه این جمله شما نشدم : (رمز عمومی 1 و 2 است )
یعنی هم عدد یک و هم عدد 2 رو امتحان کردم بعنوان رمز ولی هیچ پستی باز نشد
میشه واضح تر رمز رو برام بفرستند با تشکر

سلام. خوب بعضی پستها بخصوص پستهای آخر رمزشون یه چیز دیگه است که بهت نمی گم.

اگه دوست داشتی بیا عضو کانال شو. بیشتر آشنا شیم

آرام چهارشنبه 9 خرداد 1403 ساعت 12:04

سلام یک مرد بلاتکلیف
من از طریق وبلاگ گاه نوشت های یک زن باهات اشنا شدم و میخونمت میتونم رمز داشته باشم البته اگر برات میسره

رمز عمومی 1 و 2 است

قدیمی دوشنبه 31 اردیبهشت 1403 ساعت 00:50

تولدت مبارک

ممنونم

لیلا یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 ساعت 20:19

تولدتون مبارک خودتون برای خودتون کادو بخرید من همین کار رو میکنم بی خیال عالم

برای منم بخر. ممنون

یکی یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 ساعت 19:31

مبارکه

ممنون

Lunacy یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 ساعت 11:57 https://lunacy.blogsky.com/

کدوم یک از کیک ها خوشمزه تر بود؟

سوال قشنگی بود.
کیک بی بی رو هنوز نخوردیم. امشب احتمالا

سمیرا یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 ساعت 01:51

تولدتون مبارک

ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد