یک مرد بلاتکلیف

در اینجا یک مرد خاکستری از زندگی روزمره و افکارش می گه. اگه تو وبلاگتون نظر دادم ممنون میشم اینجا جواب بدید یا یه نظر بدید تا برگردم به وبلاگتون. والا یادم می ره کجا نظر دادم

یک مرد بلاتکلیف

در اینجا یک مرد خاکستری از زندگی روزمره و افکارش می گه. اگه تو وبلاگتون نظر دادم ممنون میشم اینجا جواب بدید یا یه نظر بدید تا برگردم به وبلاگتون. والا یادم می ره کجا نظر دادم

انگیزه

امروز حال باشگاه آمدن نداشتم

خانمم گفت نرو . بیا خونه مامانم. پیش هم باشیم

تو فکر بودم برم یا نرم  و داشتم خونه لباس عوض می کردم که هیکل خودم رو تو اینه دیدم و حس کردم تفاوت محسوس کردم. لذا گفتم نه باید برم


و تنبلی نکردم و امدم


نظرات 1 + ارسال نظر
ر. جمعه 31 مرداد 1399 ساعت 01:25

عالیه

ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد