یک مرد بلاتکلیف

در اینجا یک مرد خاکستری از زندگی روزمره و افکارش می گه. اگه تو وبلاگتون نظر دادم ممنون میشم اینجا جواب بدید یا یه نظر بدید تا برگردم به وبلاگتون. والا یادم می ره کجا نظر دادم

یک مرد بلاتکلیف

در اینجا یک مرد خاکستری از زندگی روزمره و افکارش می گه. اگه تو وبلاگتون نظر دادم ممنون میشم اینجا جواب بدید یا یه نظر بدید تا برگردم به وبلاگتون. والا یادم می ره کجا نظر دادم

یومیه

دیروز رفتیم عروسی یه متولد ۸۰
بعد یکی از دخترهای فامیل می گفت دوره زمونه بدی شده
دارم تو عروسی کسانی شرکت می کنم ، تو عروسی پدر و مادرشان هم بودم. ولی خودم هنوز ازدواج نکردم.


کاش می شد خودم بگیرمش و آرزو به دل نمونه

نظرات 8 + ارسال نظر
امید پنج‌شنبه 4 آبان 1402 ساعت 09:25

قبلا می اومدم وبلاگت یه چیزی میخوندم
اما الان از بس رمزی مینویسی چیزی گیرمون نمیاد

بیا تلگرام رمز بگیر

مرجان سه‌شنبه 2 آبان 1402 ساعت 21:08

والا من نمیدونم

رمز 2 است

مرجان سه‌شنبه 2 آبان 1402 ساعت 15:30

تو چرا همه چیو رمزی مینویسی؟

رمز متاهلی رو که دیگه همه می دونند

نسیم یکشنبه 30 مهر 1402 ساعت 14:20

شما نمیخواد پیشقدم شی
لازم نکرده اینقد خیر باشی

من نمی دونم چرا شماها همه مانع کار خیر من می شید
شما باید کمک من باشید

مرجان یکشنبه 30 مهر 1402 ساعت 11:55

اگه امن بودی فکر گرفتنش به سرت نمیزد.

مگه هرکی می خواد کار خیر بکنه ، ناامنه؟

مرجان شنبه 29 مهر 1402 ساعت 22:39

چرا پیش تو که یک مردی باید این حرفو بزنه. منم ازدواج نکردم ولی پیش مردا همیشه کلاسمو حفظ می کنم. زشته بابا. اصلا با مردا من هیچوقت درد دل و احساس راحتی نمی کنم.

چون مرد امنی هستم.
و تو احتمالا مرد امن تو زندگی ات ندیدی یا اینکه یه مشکلی داری که نمی تونی به کسی اعتماد کنی و باهاش راحت باشی

زهرا شنبه 29 مهر 1402 ساعت 14:21

همه رو کم کم باید بگیری خخ

انشالله خدا منو وسیله خیر برای همه قرار بده

خدا توانش رو بده، من در خدمتم

Lunacy شنبه 29 مهر 1402 ساعت 13:39 https://lunacy.blogsky.com/

متاسفانه هنوز دهه شصتی هایی که ازدواج نکردند بسیارند و متولدین دهه هشتاد هم به سن ازدواج رسیدن

بله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد