یک مرد بلاتکلیف

در اینجا یک مرد خاکستری از زندگی روزمره و افکارش می گه. اگه تو وبلاگتون نظر دادم ممنون میشم اینجا جواب بدید یا یه نظر بدید تا برگردم به وبلاگتون. والا یادم می ره کجا نظر دادم

یک مرد بلاتکلیف

در اینجا یک مرد خاکستری از زندگی روزمره و افکارش می گه. اگه تو وبلاگتون نظر دادم ممنون میشم اینجا جواب بدید یا یه نظر بدید تا برگردم به وبلاگتون. والا یادم می ره کجا نظر دادم

نمی شود

رابطه من با زنم درست نمی شود. یه مقدار زیاد ش تقصیر گذشته من است و سوتی هایی که دادم. یه مقدار زیاد ش هم‌تقصیر اوست که سرد است و علاقه ای به رابطه ندارد. یه مقدار زیادش به علاقه من به حرف زدن با خانمها مربوطه 

البته این روزها خیلی خودم رو کنترل می کنم و به هیشکی نخ نمی دم. حتی دو سه باری که لازم شده با خانمها برای امر آموزش بدم دفتر و تنها باشیم هیچ رفتار جنسیتی نشان ندادم و البته یه خوبی اش هم این است که تو آب نمک می مانند برای بعد.


وقتی رو یکی زوم می کنم چنان عاشق می شه که از کوالا هم بدتر می چسبه. لذا دیگه رو هیشکی زوم‌نمی کنم. البته یه گاوی هم‌هست که استثناست.


در این موردها حرف زیاده ولی فعلا حوصله اش نیست

نظرات 5 + ارسال نظر
مرضیه پنج‌شنبه 27 بهمن 1401 ساعت 09:30 http://Fear-hope.blogsky.com

قطعا همسرتون هم حرفهای زیادی برای گفتن داره... تو دلش خیلی خبرهاست و من به عنوان یه زن خیلی خوب درکش میکنم
یک زن بعد دیدن خیانت از هر نوعی ولو یه نگاه یا چت یا... هرگز نمیتونه آدم سابق بشه یا از ته دل اعتماد کنه. دلم براشون میسوزه و ایکاش کاری میکردید دلش به زندگی گرم بشه اونوقت همه چیز تغییر می‌کرد...
به شخصه درک نمیکنم چرا مردان متاهل به جای صرف وقت و انرژی برای بهبود زندگیشون راه راحتتر که همون به قول خودتون لاس زدن با دختران یا دوستی هست رو انتخاب می‌کنند که به نظرم در انتها اول به ضرر خودشون هست و بعد دلسرد کردن همسرشون، درواقع کشتن روح زنانشون تا ابد

حرفات درسته. ممنونم

نرگس باران چهارشنبه 1 مرداد 1399 ساعت 13:01


یعنی چی دوست داری با زن ها حرف بزنی! یعنی چی تو آب نمک نگهشون داری؟!!!
الان اون وقت تازه رفتارت درست شده؟؟؟؟!!!
بعد انتظار داری همسرت مثل اون زن های بدکاره محل کارت، لَه له بودن با شما رو بزنه؟؟؟!!! یا خود خدا!
طفلک همسرتون

الان تو نخ زنها نیستم. تلاش نمی کنم دوست بشم. بی تفاوت از کنارشان رد می شم ولی بالاخره هنوز مرد هستم. خودشون می آن تو دست و پای من. منم علی الحساب می زارم تو آب نمک ببینم خانمم می خواد به من توجه کنه یا نه. اگه توجه نکرد ،‌منم آدم نمی شم

Baran چهارشنبه 1 مرداد 1399 ساعت 11:39

امیدوارم موفق باشین

ممنونم. شما هم همینطور

Baran سه‌شنبه 31 تیر 1399 ساعت 21:10

همسرتون رو دوست دارید ؟
واقعا دوست دارید که رابطه تون درست بشه تمام تلاشتون رو کردید ؟
علاقه ای اگر هست دو طرفه اس ؟

اره همسرم رو دوست دارم. ولی نه خیلی زیاد. نه از تمام وجود. قصه اش مفصله. نمی هم دوطرفه است

Baran سه‌شنبه 31 تیر 1399 ساعت 19:59

چه سوتی هایی دادین ارتباط داشتین ؟
یه سوال بپرسم ؟

بپرسید. جواب یه سوالی بپرسم همیشه بپرسید است. پس بدون نگرانی بپرس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد