یک مرد بلاتکلیف

در اینجا یک مرد خاکستری از زندگی روزمره و افکارش می گه. اگه تو وبلاگتون نظر دادم ممنون میشم اینجا جواب بدید یا یه نظر بدید تا برگردم به وبلاگتون. والا یادم می ره کجا نظر دادم

یک مرد بلاتکلیف

در اینجا یک مرد خاکستری از زندگی روزمره و افکارش می گه. اگه تو وبلاگتون نظر دادم ممنون میشم اینجا جواب بدید یا یه نظر بدید تا برگردم به وبلاگتون. والا یادم می ره کجا نظر دادم

سینوس

پارسال اخربهار خبر رسید که می تونم بجای دفاع از پایان نامه شش واحد درسی بردارم و خلاص. کلی خوشحال شدم و رفتم تو قله های امید 


شهریور زمان ثبت نام شد. گفتند بخش نامه عوض شده. شامل شما نمیشه. شما دفاع کن.

رفتم تو  دره نامیدی. گفتم مشاور می گیرم. دوست نداشتم بدم بیرون دوست داشتم خودم انجام بدم. مشاور گرفتم و دوتومن بهش دادم ولی باز دلم چرکین بود. یه فتوا از ایت الله دیدم که نوشته بود پایان نامه اینجوری مدرکت رو شبهه دار می کنه و حقوق دریافتی حلال نیست. دیدم راست می گن. مدرک واقعی نخواهد بود. 


دیدم بهتره شکست رو قبول  کنم. گفتم می رم انصراف می دم و از نو کنکور می دم و یه رشته دیگه می خونم. آزمون ارشد سال بعد هم شرکت کردم و سیصد تومن هم هزینه کردم. و کمی هم شروع کردم به درس خوندن

که امروز شنیدم دوباره می تونم ثبت نام کردم و بخش نامه آمده و شامل حال من هم میشه. رفتم کارهاشو کردم. و الان در قله های امیدم

نظرات 1 + ارسال نظر
soly جمعه 1 اسفند 1399 ساعت 21:27

قله های امید بسیار زیباست و تماشایی...و روح بخش...

موافقم. خیلی خوبند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد