یک مرد بلاتکلیف

در اینجا یک مرد خاکستری از زندگی روزمره و افکارش می گه. اگه تو وبلاگتون نظر دادم ممنون میشم اینجا جواب بدید یا یه نظر بدید تا برگردم به وبلاگتون. والا یادم می ره کجا نظر دادم

یک مرد بلاتکلیف

در اینجا یک مرد خاکستری از زندگی روزمره و افکارش می گه. اگه تو وبلاگتون نظر دادم ممنون میشم اینجا جواب بدید یا یه نظر بدید تا برگردم به وبلاگتون. والا یادم می ره کجا نظر دادم

دوست دختر افغانی

دوست دارم یه دوست دختر افغانی پیدا کنم و ببینم اونها چطوری هستند


علاوه بر اینکه بعضی ها شون خیلی خوشگل هستند


نظرات 3 + ارسال نظر
ن شنبه 21 آبان 1401 ساعت 02:28

اشتباه نمیکنه
یا باید بگی افغان یا افغانستانی،
افغانی واحد پولشونه

ممنونم. حرفت درسته. چشم. ازین به بعد دقت می کنم

تراویس بیکل پنج‌شنبه 31 شهریور 1401 ساعت 22:10 https://travisbickle1.blogsky.com/

دقیقا منم مثل تو فکر میکنم

X چهارشنبه 23 شهریور 1401 ساعت 23:05

از این ملیت خوشم نمیاد اصلا ولی:
"افغانی" اشتباهه. افغانستانی درسته. قبل از پیدا کردن سعی کن به هویت طرف احترام بذاری. افغانی واحد پولشون هست. خوبه یکی به تو به جای ایرانی بگه تومانی یا ریالی؟ جدای اون، به خاطر خوشگلی سمت کسی رفتن تاسف برانگیزه. اگرچه مرد ها همشون اینطورین.

سلام. نه فکر کنم اشتباه می کنی. قوم افغان هستند و افغانی نامیده می شوند. و مثل تاجیک ها و یا ازبک ها. افغانستان و تاجیکستان و ازبکستان اسم کشور است

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد