یک مرد بلاتکلیف

در اینجا یک مرد خاکستری از زندگی روزمره و افکارش می گه. اگه تو وبلاگتون نظر دادم ممنون میشم اینجا جواب بدید یا یه نظر بدید تا برگردم به وبلاگتون. والا یادم می ره کجا نظر دادم

یک مرد بلاتکلیف

در اینجا یک مرد خاکستری از زندگی روزمره و افکارش می گه. اگه تو وبلاگتون نظر دادم ممنون میشم اینجا جواب بدید یا یه نظر بدید تا برگردم به وبلاگتون. والا یادم می ره کجا نظر دادم

سلام. صبحتون بخیر و شادی.
قضیه این خانم اسنپ رو برای دخترم هم گفتم.
می گه اولا که حرفش خاص نبوده.
دوما بهتر بود تو ماشین سکوت می کردید و حرف نمی زدید.
تمام خیانتها از یه صحبت اولیه شروع می شه و بعد درک متقابل موجب خیانت میشه.

دخترم از مامانش بیشتر روم غیرت داره و نگرانمه


××××××××××××


یه بار یه نفر بهم یه نصحیت کرد که خیلی ارزشمند بود، میگفت:
"عشق وابسته به یک چیزه «توجه»
اگه کسی بهت گفت دوستت دارم ولی بهت توجه نکرد،
بدون دوستت نداره!
ولی اگه کسی حواسش بهت بود،
از غصه‌ات غمگین شد،
تو جمع‌ها نتونست بهت بی‌توجه باشه و همیشه پیگیرت بود، حتما دوستت داره...!"



حالا اینو چرا گفتم؟
چون این همکارم بود که گفتم بلو بانک رو باز نکرد
این خیلی حواسش به من هست
هر وقت برم و بیام و یا دیر می ام می پرسه کجا بودی
کوچکترین تغییری تو ظاهرم بدم ، حواسش بهم هست. کلا همیشه حواسش بهم هست



نظرات 5 + ارسال نظر
ملیحه چهارشنبه 11 مرداد 1402 ساعت 01:22

منظورم قضیه اینو بود

نفهمیدم

ملیحه سه‌شنبه 10 مرداد 1402 ساعت 02:20

جریان این رو برامون بنویسد
راستی شما دارای چه ویژگی های ظاهری هستید؟فکر میکنید خوش هیکل یا خوش بر و‌ رو هستید که همکارتون جذبتون شده ؟

نمی دونم منظورت از جریان چیه
من یه مرد با قد ۱۸۵ وزن بالای نود
چهارشانه
با شکم کوچولو هستم

قیافه ام هم متوسط رو به بالاست.
نمی دونم جذب شده یا نه.

چی بگم

من خودم تو کار این زن موندم. راستش برای من زیاد جذاب نیست. ولی برام جالبه که بدونم این جذب من شده .
ضمنا حرف خودش دانشجوی دکترای کامپیوتره

ولی همیشه از من تعریف می کنه و می گه شما خیلی باسوادی

خانوم ف دوشنبه 9 مرداد 1402 ساعت 17:07 https://khanomef.blogsky.com/

تلگرام کرم داره باعث میشه هی ادم بره سمت گوشی

موافقم

خانوم ف دوشنبه 9 مرداد 1402 ساعت 14:42 https://khanomef.blogsky.com/

قضیه اسنپ‌چیه من خبر ندارم

اهان. اینجا ننوشتم. تو کانال نوشتم. چرا از اونجا لفت دادی؟

مرجان دوشنبه 9 مرداد 1402 ساعت 14:41

اسنپ کدومه؟ ما که در جریان نیستیم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد