یک مرد بلاتکلیف

در اینجا یک مرد خاکستری از زندگی روزمره و افکارش می گه. اگه تو وبلاگتون نظر دادم ممنون میشم اینجا جواب بدید یا یه نظر بدید تا برگردم به وبلاگتون. والا یادم می ره کجا نظر دادم

یک مرد بلاتکلیف

در اینجا یک مرد خاکستری از زندگی روزمره و افکارش می گه. اگه تو وبلاگتون نظر دادم ممنون میشم اینجا جواب بدید یا یه نظر بدید تا برگردم به وبلاگتون. والا یادم می ره کجا نظر دادم

بدن

ما بدنسازها کلا ورزشکاران جلو اینه هستیم.


من از بدنم تو اینه خوشم می اد.‌نسبتا ورزیده و خوبه. فقط حیف کمی شکم دارم. اینم آب کنم حله

نظرات 1 + ارسال نظر
ر. چهارشنبه 15 مرداد 1399 ساعت 03:16

روز پنجم باشگاه، خودتون رو "ما بدن ساز ها" خطاب میکنین؟

خیلی نظرت باحال بود. جلسه سوم بود. خوشم آمد.
من قبلا هم ورزش می کردم . ولی حرفت قشنگ بود. ولی خندیدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد