یک مرد بلاتکلیف

در اینجا یک مرد خاکستری از زندگی روزمره و افکارش می گه. اگه تو وبلاگتون نظر دادم ممنون میشم اینجا جواب بدید یا یه نظر بدید تا برگردم به وبلاگتون. والا یادم می ره کجا نظر دادم

یک مرد بلاتکلیف

در اینجا یک مرد خاکستری از زندگی روزمره و افکارش می گه. اگه تو وبلاگتون نظر دادم ممنون میشم اینجا جواب بدید یا یه نظر بدید تا برگردم به وبلاگتون. والا یادم می ره کجا نظر دادم

مرگ

داشتم فکر می کردم اگه کرونا بگیرم و به حال مرگ بیفتم چی میشه؟

تازه این بهتر از حالتی است که یهو تصادف کنم و بمیرم.


۱- اول به یه عده پیام‌می دم که من در حال مرگ هستم و دیگه بهم پیام‌ندن. 

۲- ممکنه بلاکشون هم بکنم.

۳- وصیت نامه می نویسم و تکلیف مالم رو معلوم می کنم. این وصیت نامه هم جالبه. چون ادم تا وقتی زنده است باید مالش رو ببخشه ولی نمی بخشه و می زاره برای بعد مرگ.

۴- قطعا باید از یه عده حلالیت بگیرم. خوب یه عده رو می شناسم و در دسترس هستند، یه عده سون رو می شناسم ولی در دسترس نیستند و دسته مهم تر رو اصلا نمی شناسم. و ناخواسته  مدیون شدم


۵- و حالا سخنرانی پایانی : باید یه متنی بنویسم و بزارم که  از خودم به یادگار بمونه و این قسمت سخت قضیه است و دارم بهش فکر می کنم



بعدا نوشت: من خیلی اطلاعات دارم که بصورت رمز شده نگهشون داشتم. باید یه سری شون رو هم امحا کنم و یه سری رو بدون رمز کنم. بعیده در دوران بی حالی کرونا بتونم.


نظرات 1 + ارسال نظر
Soly دوشنبه 20 مرداد 1399 ساعت 13:33

خدا سلامتی بده تا سایه تون بالاسر بچه های عزیزتون باشه.وصیت نامه نوشتن بنظرم خوبه .البته بعد ازمرگ ارث تقسیم میشه.منم دوس دارم بعد از مرگم یه کارایی که دوس دارم رو انجام بدن تا روحم شاد بشه.مثلا حتما حتما اگر قبل از پنج سال ازدنیا رفتم منو پیش پدرم منتقل کنن چون مزار پدرم باید چهل ساله بشه تا طبقه دومشو واگذار کنن.

انشالله خدا به جفتمون سلامتی بده. بعضی از کارهای این لیست رو شاید بشه الان هم انجام بدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد