یک مرد بلاتکلیف

در اینجا یک مرد خاکستری از زندگی روزمره و افکارش می گه. اگه تو وبلاگتون نظر دادم ممنون میشم اینجا جواب بدید یا یه نظر بدید تا برگردم به وبلاگتون. والا یادم می ره کجا نظر دادم

یک مرد بلاتکلیف

در اینجا یک مرد خاکستری از زندگی روزمره و افکارش می گه. اگه تو وبلاگتون نظر دادم ممنون میشم اینجا جواب بدید یا یه نظر بدید تا برگردم به وبلاگتون. والا یادم می ره کجا نظر دادم

تهدید کاری

دچار یه تهدید کاری جدی هستم.

مشکل اینجاست که تیم مدیریت عوض شده است و مدیرعامل جدید و تیمش فکر می کنند اونها با سواد هستند و ماها بیسواد.


لذا تو فکر تعدیل ما هستند.  یه سری که تعدیل شد و احتمالا یه سری دیگه هم آخر شهریور تعدیل بشن. و بقیه احتمالا تا آخر اسفند.


و من باید دو سه تا کار رو همزمان جلو ببرم


اول اینکه سریع با شرایط جدید اپدیت شم و نیازها رو درک کنم و متناسب با اونها مطالعه کنم و ایده بدم.

دوم اینکه دنبال کار بگردم و قبل از اون ببینم الان تو بازار دنبال چه نیرویی می گردند و خودم رو اپدیت کنم

سوم برم مصاحبه جاهای مختلف و هواسم باشه که اگه شب عید گفتند، خداحافظ،  بعد عید یه جایی تو دستم باشه.

چهارم به فکر درآمدهای جانبی باشم.


باید تمرکزم رو بیشتر کنم و از حاشیه بزنم

نظرات 3 + ارسال نظر
ر. جمعه 24 مرداد 1399 ساعت 21:15

پیشنهاد میکنم با یه پس انداز کم کنار افتاده اضافی بورس رو هم امتحان کنین. حتی اگه بلد نباشین معمولا در دراز مدت خوبه

تو بورس هستم

Soly پنج‌شنبه 23 مرداد 1399 ساعت 20:22

امیدوارم برای شما مشکلی پیش نیاد و بتونین به فعالیتتون ادامه بدین. میدونم الان استرس دارین ولی همیشه بخداوند مهربان وکریم توکل کنین.

ممنونم. راستش الان خیلی اوضاع بد نیست ولی اگه تغییرات رو درک نکنم، شرایط بد میشه

لیلا پنج‌شنبه 23 مرداد 1399 ساعت 17:03

منم تقریبا این شرایط رو دارم بابد خودمو اپدیت کنم بر استس نیاز جامعه شغلی

امیدوارم موفق باشی. باید هر جوری هست کارمون رو حفظ کنیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد