یک مرد بلاتکلیف

در اینجا یک مرد خاکستری از زندگی روزمره و افکارش می گه. اگه تو وبلاگتون نظر دادم ممنون میشم اینجا جواب بدید یا یه نظر بدید تا برگردم به وبلاگتون. والا یادم می ره کجا نظر دادم

یک مرد بلاتکلیف

در اینجا یک مرد خاکستری از زندگی روزمره و افکارش می گه. اگه تو وبلاگتون نظر دادم ممنون میشم اینجا جواب بدید یا یه نظر بدید تا برگردم به وبلاگتون. والا یادم می ره کجا نظر دادم

زن سرد

خانمم  لمسی نیست و دوست نداره بغل بشه.

دیشب سفت بغلش کردم. می گه ولم کن




می گم بابا همه دنبال اینجور بغل هستند. قدر نمی دونه

نظرات 4 + ارسال نظر
مادر یکشنبه 1 خرداد 1401 ساعت 13:55

با سلام آرزوی سلامتی و
دلخوشی،..تولدتون با تاخیر مبارک.

سلام و وقت بخیر. ممنونم

نرگس باران چهارشنبه 11 تیر 1399 ساعت 20:23

پس حرفی ندارم‌برای گفتن.
فقط یه چیزی. برای نتیجه گرفتن از این راه ها، مدت ها باید انجام بشن بدون درخواست سکس! تا طرف نرم بشه

نرگس باران چهارشنبه 11 تیر 1399 ساعت 19:25

مطمئنی مشکل لمسی نبودنشه؟ مثلا شده بری پیشش بشینی، از روزمرگی ها بگی؛ بعد یواش موهاشو از تو صورتش بزنی کنار. دستتو بندازی رو شونش و آروم با انگشتات بازوش رو نوازش کنی و در حین همه اینها از روزمرگی ها بگی؟
مشکل اینجاست که شما مردها نیاز به محبت زن ها رو نمیبینین

همه این کارها رو کردم. صد پله بالاترش.
اینجا جای نوشتن نیست والا من خیلی کارها کردم که خیلی هاشون رویایی تلقی می شه

ستاره سه‌شنبه 30 اردیبهشت 1399 ساعت 15:25

من که عاشق لمس و بغلم...... البته از کل رابطه فقط لمس و بغل و ماساژ میخوام.....

انشالله خدا قسمتت کنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد