یک مرد بلاتکلیف

در اینجا یک مرد خاکستری از زندگی روزمره و افکارش می گه. اگه تو وبلاگتون نظر دادم ممنون میشم اینجا جواب بدید یا یه نظر بدید تا برگردم به وبلاگتون. والا یادم می ره کجا نظر دادم

یک مرد بلاتکلیف

در اینجا یک مرد خاکستری از زندگی روزمره و افکارش می گه. اگه تو وبلاگتون نظر دادم ممنون میشم اینجا جواب بدید یا یه نظر بدید تا برگردم به وبلاگتون. والا یادم می ره کجا نظر دادم

لو رفتن

با یه خانمی چت می کردم.  یادم رفته پاک کنم. خانمم دیده. وقتی خواب بودم، رفته سرگوشی


دعوا و داستان این  قضیه به کنار. خانمم شماره طرف رو از گوشی ام برداشت. منم یواشکی عوضش کردم.

فکر کنم با این شماره اشتباه در حال چت کردن برای آمار درآوردن است.‌خدا بخیر کنه ولی خودش طنزی است و دستمایه یک فیلم

نظرات 2 + ارسال نظر
ر. پنج‌شنبه 4 دی 1399 ساعت 19:53

مگه قفل نداره گوشی؟؟

در راستای اعتماد سازی رمز رو گفته بودم و همه می دانستند. بچه هایم هم زیاد می رن سر گوشی ام. البته چند روز بود به فکر تعویضش بودم

دلسوختگان پنج‌شنبه 4 دی 1399 ساعت 16:56 https://dlsokhthgan4000.blogsky.com/

خدا بخیر کند
شاد باشید

ممنونم. ‌ار دعای شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد