یک مرد بلاتکلیف

در اینجا یک مرد خاکستری از زندگی روزمره و افکارش می گه. اگه تو وبلاگتون نظر دادم ممنون میشم اینجا جواب بدید یا یه نظر بدید تا برگردم به وبلاگتون. والا یادم می ره کجا نظر دادم

یک مرد بلاتکلیف

در اینجا یک مرد خاکستری از زندگی روزمره و افکارش می گه. اگه تو وبلاگتون نظر دادم ممنون میشم اینجا جواب بدید یا یه نظر بدید تا برگردم به وبلاگتون. والا یادم می ره کجا نظر دادم

خویشتن داری

شاید برای بعضی ها که عمری خویشتندار بوده اند قابل درک نباشد، ولی برای من خویشتن داری کار سختی است

منظورم از خویشتن داری یعنی  رد کردن پیشنهاد رابطه جنسی با یه خانم خوب و خوشگل .

ولی خوب تصمیم گرفتم فعلا خوب باشم

نظرات 11 + ارسال نظر
مهتاب سه‌شنبه 23 دی 1399 ساعت 23:34

دقیقا اون چیزهایی که بلد بودید رو نگفتید.
با این اخلاقتون چجوری رابطه ی خارج از عرف هم دارید؟! بلد نیستید کجاها خودتونو به نفهمی بزنید و کوتاه بیاید.خوش مشرب نیستید.در واقع این شمایید که نقش هویج رو توی رابطه بازی میکنید.فکر میکنید چون مذکر هستید زن باید همه جوره کوتاه بیاد شمام خدایی کنید،انگار که عقده شده براتون.همون زنای هرزه ی پاپتی ای که از زیر صد نفر بلند شدن به درد شما میخورن چون معلومه علاقه خاصی به خوردن ته مونده ی غذای بقیه دارین

رابطه خارج از عرف ندارم. خیلی هم رابطه هام عرف است. اتفاقا خیلی هم سخت پسندم و با هرکسی وارد رابطه نمیشم. خیلی باید خاص باشه و به دلم بشینه. ولی الان که دختر و زن برای رابطه زیاده. ولی من رو نمی دم

مهتاب سه‌شنبه 23 دی 1399 ساعت 22:55

واقعا که.همش یه سوال بود اینطور مسخره بازی درمیارید ج سربالا میدید.اصرار هم کردم فکر کردید خبریه

خوب من اون چیزهایی که بلد بودم رو گفتم. شما به بزرگی خودت ببخش

مهتاب سه‌شنبه 23 دی 1399 ساعت 22:17

ای واااای خب بگید دیگه دلیلی نداره نخواید بگید.
تازه شم من منظورم فقط از لحاظ جنسی نیست کلا پرسیدم مثالو..(الان از اون چشم غره ها نصیب شما شده)

من دوس دارم وقتی ازدواج میکنم از هر لحاظ چشم و دل همسرمو سیر کنم تا چشمش دنبال زنای دیگه نباشه
حالا اینکه مردا تنوع طلبن یه طرف ولی اگه یه خانوم بلد باشه چطوری مرد رو به خودش وابسته کنه اونوخ مرد به زنای دیگه نگاه میکنه ولی نه معنی دار...
چطوری وابسته ش کنم؟
لابد اینم عملیه |:

باید مفصل در موردش بنویسم. البته فکر کنم خوب هم باد نیستم. من می دونم زن باید آشپزی اش خوب باشه. ولی نمی تونم درس آشپزی بدم

مهتاب سه‌شنبه 23 دی 1399 ساعت 21:44

بازم به ج سوالم نرسیدم که |:
میشه مثال بزنید برا دلبری لوندی عشوه...
یجاهایی دید زن و مرد فرق میکنه آخه

مثالها همه عملی است. نمی تونم مثال بزنم.‌ زبون بدن است

مهتاب سه‌شنبه 23 دی 1399 ساعت 21:11

شاید اون چیزی که من بلدم با اون چیزی که شما میگید یه جاهایی فرق کنه پس لطفا بگید دلبری و لوندی و عشوه گری رو کجاها به حساب و چشم مرد میاد
تازه شم زود ج بدین سوال دیگه دارم :)

همه جا به چشم‌مرد می اد. البته مرد هم با مرد فرق داره.‌هرچقدر بیشتر دوست داشته باشه و هرچه قدر گرمتر باشه، بیشتر به چشم می اد

مهتاب سه‌شنبه 23 دی 1399 ساعت 19:28

راستی چند تا کامنت قبلتر کیفیت آدم و رابطه رو گفتین اونم توضیح بدین دیگه

بعضی ها تو رابطه اکتیو و فعالند و بعضی ها عین هویج بی تحرک. ‌خوب معلومه اولی خیلی بهتره

مهتاب سه‌شنبه 23 دی 1399 ساعت 19:26

پس کجا بپرسم؟
خب یه خانوم چجوری باشه که دلبر و لوند و عشوه گر باشه توی چشم مرد؟
میشه لطفا خلاصه نگین.کامل بگین :))

این چیزهایی است که خانمها معمولا بلد هستند. یه مقدارش هم ذاتی است. من چی بگم

مهتاب سه‌شنبه 23 دی 1399 ساعت 16:18

چه رفتار و عکس العملایی میشه بگید؟!

اینجا جای مناسبی برای این حرفها نیست. ولی دلبری و لوندی و عشوه و ازین حرفها

مهتاب سه‌شنبه 23 دی 1399 ساعت 14:26

یعنی رفلکس اونجام وقتی گوشت میبینه؟
خیلی تنگه چون هنوز هیچ گوشتی توش نرفته

نه رفتارهای خودتون.‌عکس العملها تون

مهتاب سه‌شنبه 23 دی 1399 ساعت 14:04

اینکه میگید فک نکنم یعنی امکانش هست دیگه؟
چه چیزایی مثلا؟

بالاخره امکان همه چی هست. ولی قاعدتا نباید براش مهم باشه. برای من نیست. و از کسی هم تابحال این سوال رو نپرسیدم.
کیفیت آدم و رابطه و رفلکسها و تنگی و گشادی و غیره. اینجا نمیشه این چیزها رو گفت

مهتاب دوشنبه 22 دی 1399 ساعت 22:45

اگه یه خانومی سفید پوست و خوش قیافه باشه ولی لبای اونجاش رنگش تیره باشه، از نظر یه مرد بده همچین چیزی؟!
رنگ لبای اونجا از اول اینطوری باشه

فکر نکنم چیز مهمی باشه. خیلی چیزهای مهم تر از رنگ وجود دارد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد