یک مرد بلاتکلیف

در اینجا یک مرد خاکستری از زندگی روزمره و افکارش می گه. اگه تو وبلاگتون نظر دادم ممنون میشم اینجا جواب بدید یا یه نظر بدید تا برگردم به وبلاگتون. والا یادم می ره کجا نظر دادم

یک مرد بلاتکلیف

در اینجا یک مرد خاکستری از زندگی روزمره و افکارش می گه. اگه تو وبلاگتون نظر دادم ممنون میشم اینجا جواب بدید یا یه نظر بدید تا برگردم به وبلاگتون. والا یادم می ره کجا نظر دادم

دخترهای دانشگاه

فکر کنم گفتم که این ترم واحد برداشتم و امیدوارم ارشد رو تموم کنم. 

بعد گروه های واتس داریم. یه سری دختر هم هستند. 


اول با یکیشون یه خورده سر و سر گرفته بودم. ارومیه بود. خوش بدن.‌مطلقه. س ک سی 

الان یکی دیگه شون  خودش رو متمایل نشون می ده.‌ولی من زیاد رو نمی دم. تو آب نمک نگه داشتم ببینم چی میشه


خانمم  که بلاتکلیف اونور هست.‌واقعا تکلیفش با خودش مشخص نیست

نظرات 2 + ارسال نظر
رسوب کار قوامین دوشنبه 14 تیر 1400 ساعت 02:18

خانومت بلاتکلیف کدوم ور هست؟

به منکه نمی ده
همه اش مشغول رفیق بازی است
و اصلا معلوم نیست چشه

م یکشنبه 13 تیر 1400 ساعت 04:17

میشه به عنوان راهنمایی از یه اقا ویژگی هایی از یک خانوم رو ذکر کنید که اگه در خانوم شما وجود داشت الان شما در زندگی مشترک با ایشون بلا تکلیف نبودید و الان حالتون بهتر بود؟
اگر میگید واقع بینانه باشه لطفا

خیلی سخته
ضمنا هر اقای با هر اقایی فرق داره
در یک کلام شوهر داری
و محبت به شوهر که خیلی وقته یادش رفته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد