یک مرد بلاتکلیف

در اینجا یک مرد خاکستری از زندگی روزمره و افکارش می گه. اگه تو وبلاگتون نظر دادم ممنون میشم اینجا جواب بدید یا یه نظر بدید تا برگردم به وبلاگتون. والا یادم می ره کجا نظر دادم

یک مرد بلاتکلیف

در اینجا یک مرد خاکستری از زندگی روزمره و افکارش می گه. اگه تو وبلاگتون نظر دادم ممنون میشم اینجا جواب بدید یا یه نظر بدید تا برگردم به وبلاگتون. والا یادم می ره کجا نظر دادم

خداحافظی سوگلی

بعضی وقتها آدم خوب به بی ارزشی خودش پی می بره

یکی از این مواقع زمان خداحافظی است.


درمورد سوال هک هم همین اتفاق افتاد. برای اون الدنگ من خیلی خوب بودم. بگذریم

به سوگلی گفتم می خوام رابطه ام رو باهات کم‌کنم. و بجای اینکه هر روز بهت صبح ها پیام بدم، هر شنبه پیام بدم.

گفت توضیحت چیه؟ گفتم توضیحی ندارم. (البته قبلا گفته بودم و تابلو بود که بخاطر رفتار های خودشه)

گفت توضیح هم اگه می دادی بچه گونه بود. نمی خواد شنبه ها هم خودتو به زحمت بندازی. فعلا. 

و بعد بلاک کرد.


اول فکر کردم ناراحت شده. ولی عاقلانه که بررسی کردم به نظرم منتظر فرصتی بود که بلاک کنه و راحت شه که از فرصت استفاده کرد.


نظرات 1 + ارسال نظر
فاضله دوشنبه 8 فروردین 1401 ساعت 15:48 http://1000_va2harf.blogsky.com

آدمی که بخوادت نمیره

صد در صد موافقم. حداقل راحت نمی ره.
می ره و برمی گرده و جوون می ده تا بره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد