یک مرد بلاتکلیف

در اینجا یک مرد خاکستری از زندگی روزمره و افکارش می گه. اگه تو وبلاگتون نظر دادم ممنون میشم اینجا جواب بدید یا یه نظر بدید تا برگردم به وبلاگتون. والا یادم می ره کجا نظر دادم

یک مرد بلاتکلیف

در اینجا یک مرد خاکستری از زندگی روزمره و افکارش می گه. اگه تو وبلاگتون نظر دادم ممنون میشم اینجا جواب بدید یا یه نظر بدید تا برگردم به وبلاگتون. والا یادم می ره کجا نظر دادم

تولدم

امروز تولدم بود

برای من روز تولد یه روز خاص است‌ .

لذا عموما تولد کسانی رو که کمی برایم مهم باشند را ثبت می کنم و روز تولدشون بهشون تبریک می گم.


دوست دارم روز تولدم خاص باشه.

ولی امروز نبود.

کسی تو زندگی ام نبود که منتظر باشم تبریک بگه. حدودا تو سال جدید همه آدم های الکی زندگی ام به نوعی حذف شده اند.


اگر خواننده این وبلاگ هستید، عذرخواهی می کنم که دیر به دیر اپلود می کنم.


از نمایشگاه کتاب هم یه سری کتاب خریدم


که امیدوارم بخونم.

به شدت دوست دارم مهاجرت کنم.


در حال تقویت زبانم و یادگیری زبان های برنامه نویسی هستم


هر روز هم پادکستهای مختلف هستم

نظرات 3 + ارسال نظر
مهدی جمعه 6 آبان 1401 ساعت 12:16

چه جالب! به شکل کاملا اتفاقی به وبلاگت رسیدم. خوندم و خوندم تا رسیدم به این پست!
تولد من هم ۲۹ اردیبهشت هست و در آستانه ۴۰سالگی!!!!

از آشنایی باهات خوشحالم

فاطمه جمعه 30 اردیبهشت 1401 ساعت 20:33

تولدتون مبارک

ممنونم. لطف کردی

رها جمعه 30 اردیبهشت 1401 ساعت 09:04 http://Polibejavedanegi . blogsky

تولدتون مبارک ... امیدوارم به اندازه همه دل های دنیا و تا حد بی نهایت شاد و خرم باشید.
البته تنها هم نیستید : چون خدا شما رو دوست داره .همه مونو دوست داره.

ممنونم رها جان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد