یک مرد بلاتکلیف

در اینجا یک مرد خاکستری از زندگی روزمره و افکارش می گه. اگه تو وبلاگتون نظر دادم ممنون میشم اینجا جواب بدید یا یه نظر بدید تا برگردم به وبلاگتون. والا یادم می ره کجا نظر دادم

یک مرد بلاتکلیف

در اینجا یک مرد خاکستری از زندگی روزمره و افکارش می گه. اگه تو وبلاگتون نظر دادم ممنون میشم اینجا جواب بدید یا یه نظر بدید تا برگردم به وبلاگتون. والا یادم می ره کجا نظر دادم

کنکور پسرم

بالاخره پسرم کنکور داد و با توجه به اینکه اصلا درس نخوندن و هرچی نصیحت ش کردم بی فایده بود، نتیجه مطلوب بدست نیومد و رتبه اش حدود ۴۰۰۰ شد. 

لذا حالا افتادم به انتخاب رشته و دارم تلاش می کنم بهترین  انتخاب رشته ای که می تونم براش بکنم 

نظرات 1 + ارسال نظر
لیمو دوشنبه 24 مرداد 1401 ساعت 11:29 https://lemonn.blogsky.com/

توی این پست و پست قبلی مشخصه که چقدر دوست فرزنداتون هستین.
امیدوارم در کنار شما و همسرتون موفق و سلامت باشن.

ممنونم.
من پدر نسبتا خوبی هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد