یک مرد بلاتکلیف

در اینجا یک مرد خاکستری از زندگی روزمره و افکارش می گه. اگه تو وبلاگتون نظر دادم ممنون میشم اینجا جواب بدید یا یه نظر بدید تا برگردم به وبلاگتون. والا یادم می ره کجا نظر دادم

یک مرد بلاتکلیف

در اینجا یک مرد خاکستری از زندگی روزمره و افکارش می گه. اگه تو وبلاگتون نظر دادم ممنون میشم اینجا جواب بدید یا یه نظر بدید تا برگردم به وبلاگتون. والا یادم می ره کجا نظر دادم

ربات دوست یابی

یه ربات دوست یابی هی می اد به من می گه بیا به یه ناشناس وصلت کنم.

اون دفعه گفتم وصل کن. پیدا نکرد.


امروز دوباره اعتبار رایگان داد. ‌منم وصل شدم. یه ناشناس وصل شد. ۳۲ سالش بود.

گفت متاهلی مجرد؟ گفتم متاهل. گفت بای و رفت. تازه به ربات گفته بود من بی ادب بودم.


خودتون دوست دارید دروغ بشنوید چون با راست گویان بدرفتاری می کنید.


از طرفی من‌حتما باید برم زنم رو طلاق بدم تا دو کلام چت کنیم؟


حالا اصلا ما سر همه چی به تفاهم رسیدیم مونده تاهل من؟

اصلا مگه  قراره ازدواج کنیم؟

انگار با هر مجردی دوست می شن ، ازدواج می کنند. شش ماه می چرخید بعد کات می کنید دیگه.


در هرصورت اگه من طلاق بگیرم و زنم بی سرپرست بشه و بچه هام بشن ، بچه های طلاق، تقصیر دخترهایی است که با من دوست نشدند.

نظرات 19 + ارسال نظر
مانیا دوشنبه 21 آذر 1401 ساعت 15:54

خب ربات رو معرفی کن

یه ربات تو تلگرام بود. ای دی تلگرامت رو بده. برات بفرستم

مانیا دوشنبه 21 آذر 1401 ساعت 13:14

من کاری به درست و غلط این حرفها ندارم . میشه خواهش کنم ادرس سایت دوست یابی رو بدی ؟

کسی صحبت از سایت کرد؟ گفتم ربات. اگه هم دوست دارم داری خودم هستم.

رویا یکشنبه 20 آذر 1401 ساعت 21:38

یه چیز دیگه اینکه غیر از مجرد بودن فاکتورای دیگه هم هستن که ادما براشون مهمه، مثلا پیش خودت فک میکنی فلانی چون متاهلم بم پا نداد ولی مجرد بودیم عمرا نگاهت میکرد

قشنگ بود. تخریب م کردی.
ولی زیاد شنیدم اگه مجرد بودی، برگ آسی بودی

رویا یکشنبه 20 آذر 1401 ساعت 21:34

به عنوان کسی که ۸ سال با یه آقای متاهل تو یه رابطه فوق العاده بودم نظر میدم

اول اینکه بله قطعا یه درصدی از مجردا به امید اینکه به ازدواج ختم بشه میرن تو رابطه
ولی تنها دلیل که پیشنهاد متاهلا رد میشه که این نیست

ملاحظات اخلاقی و ترس از زمین گرده و کارما و اگه زنش فهمید و اومد ابروریزی کرد چی و چجوری به دوستا یا خانواده معرفیش کنم و خیلی جاهای عمومی نمیشه رفت و یه شام ساده تو رستوران با هزار استرس و تایم کنار هم بودن خیلی محدودتر و اینکه همه‌ش حس کنی اولویت دومی، گوشیش زنگ میخوره و خرد میشی و نمیتونی غر بزنی چون خودت پذیرفتی، اینکه تصورش کنی کس دیگه ای رو میبوسه و باهاش میخوابه و اتیش میگیری، اینکه مناسبتا نمیتونه کنارت باشه، همه چی همیشه قایمکی، اینکه شب نمیتونه بمونه، سفر نمیتونه بیاد، هیچ وقت مثل بقیه نمیتونید تو اکیپا عادی باشید، نگاه بقیه بهت میشه خونه خراب کن، لازمش داری و حالت بده و میدونی مثلا تو مهمونیه و حتی نمیتونه تلفنی حالتو بپرسه و چقدر میشکنی، تولدش کنارش نیستی، کادوهاتو راحت نمیتونه ببره خونه، اسمت تو گوشیش جای عشقم و نفسم اصغر قصاب و ممد بنا سیو میشه، عکستو پس زمینه گوشیش نمیذاره، عکسشو نمیتونی استوری کنی، خلاصه رابطه ای که هیچیش عادی نیس

سری که درد نمیکنه رو دستمال نمیبندن چرا یه ادم مجرد خودشو تو همه این دردسرا بندازه وقتی میتونه یه رابطه عادی داشته باشه

حرفات خیلی حقه‌ .‌اره متاسفانه همه این معایب هست و حتی خیلی هاش خود مرد متاهل راهم اذیت می کنه.

حرفات خیلی حقه. مرد متاهل هم بابت اینها ناراحته.

اصلا ادم‌می مونه چی بگه

اون قدر دوست داشتم نظرتو که تبدیلش کردم به پست.

رابطه تون چرا تموم شد و الان در چه حالی؟

م یکشنبه 20 آذر 1401 ساعت 20:17

یادتونه گفتم شما با خودتون صادق نیستید؟
مدام دارید خودتون رو قانع میکنید و برای خودتون دلیل میارید و در حقیقت بیشتر از همه دارید خودتون رو آزار میدید
درست میگید
هیچ کس جای شما نیست
و اینکه صد در صد مشکل شما تو این رابطه صرفا این مسئله نیست
اما در موقعیت مشابه
به عنوان یک زن
اول خیلی جدی مسائل رو مطرح میکردم با همسرم براش فرصت تعیین میکردم و بهش میگفتم تو این فرصت همه جوره حاضرم کمکش کنم تا مشکلات رفع بشه
مشکلاتی هم که در مورد من مطرح میشد میپذیرفتم و تمام تلاشمو میکردم رفعشون کنم
اگه سعی در اصلاح مشکلات و تلاش برای تصحیح و حفظ رابطه نکرد با مشاوره یا کمک پزشک و یا هر روش دیگه ای
حتما تصمیم به جدایی میگرفتم
شما فکر میکنید دارید در حق همسر و بچه هاتون لطف و فداکاری میکنید با موندن در این شرایط ولی در حقیقت محکم ترین و کاری ترین ضربه ها رو به زندگیشون میزنید
بچه ها بیمار بودن رابطه ی پدر و مادرشون رو کاملاااا متوجه میشن و بدترین تاثیر رو روشون میذاره
درست نگاه کنید ما اینجا خیلی محدود در مورد شما و زندگیتون میدونیم ولی با همین دیتای محدود کاملا مشخصه که شما و همسرتون در یک دور باطل و رابطه مریض دارید دست و پا میزنید
روند زندگی شما اصلا و ابدا نرمال نیست دوست عزیز
عین این میمونه که خدایی نکرده یکی از اعضای خانواده تون دچار بیماری صعب العلاج باشه و شما مدام بخواید با مسکن و عدم توجه به اصل بیماری روش موقتا سرپوش بذارید
مگر اینکه شما خودتون از این سیکل و روند راضی هستید و دارید لذت میبرید و از مشکلات به عنوان دلیل و بهانه استفاده میکیند که اون خب بحثش جداست که در اون صورتم عواقبشو هم در زندگی اینده خودتون هم فرزنداتون باید بپذیرید

شاید حرفات درست باشه، ولی من شجاعت جدا شدن را ندارم. یه پست می زارم که چرا جدا نمیشم

سمیرا یکشنبه 20 آذر 1401 ساعت 19:50

دندون رو سال بعد درست کردم ولی همین چند وقت پیش دوباره خالی شد! مجبور شدم دوبار دکتر برم و پرش کنم. ببینید آدم ممکنه حتی ناآگاهانه چقدر به دیگران صدمه بزنه حالا اگه آگاهانه انجام بده چقدر بدتره! راستی صحبتی که خدمتتون عرض کردم چیزی نبود که خودتون ندونید، زیاده عرضی نیست، خدانگهدار

باهات موافقم. ما در قبال صدمه ای که به دیگران می زنیم، مسوولیم.

امیدوارم دندانت اساسی خوب بشه.

امیدوارم منم آدم بشم

سمیرا یکشنبه 20 آذر 1401 ساعت 19:09

آخه اونوقت خدا به من نمی گفت، ظلمی چنین آشکار دیدی و گذشتی؟ من کلا آدمی بودم که اگه ظلمی هم میشد می گذشتم چون حوصله بحث کردن نداشتم و یا به دردسر انداختن بیشتر خودم ولی اتفاقی افتاد که به من تلنگری زد، یه بار از کلاس بر می گشتم غروب بود، دم یه مغازه یه مرد جوان شکلات خیرات می کرد، بنده یکی برداشتم و از قضا گرسنه هم بودم، بی محابا شکلات رو گاز گرفتم در حالت عادی اون جنس از شکلات ها خیلی نرم هستن ولی نگو شکلات از کهنگی سنگ شده بود و قابل خوردن نبود و احتمالا اون فرد تصمیم گرفته بود به بهانه خیرات شکلات رو بده و بره، شاید باور نکنید، دندون آسیا به اون بزرگی خرد شد، خیلی خسته بودم و کار از کار گذشته بود خواستم برگردم به اون فرد بگم دیدم جون ناراحت کردن خودم بیشتر از این و بحث رو ندارم، وقت دکتر گرفتم تا وقت دکترم بیاد کرونا اومد، جرات نکردم دکتر برم، یکسال با دندون شکسته سر کردم، طوریکه یک دندون دیگه هم بهش فشار اومد و خراب شد، طی اون سال این اتفاق خیلی منو به فکر فرو برد، که باید بر می گشتم و به اون جوان می گفتم تا فرد دیگه ای دندونش خرد نشه. خدای من شاهده اون موقع به ذهنم نرسید ولی این اتفاق باعث شد متوجه بشم نباید بی تفاوت رد بشم، هیچ چیزی در این دنیا اتفاقی نیست، حتی خوندن وبلاگ شما توسط من و هشدار من به شما، اگه نمیگفتم خطا کرده بودم چون درک کرده بودم و گذشته بودم، اینکه به شما گفتم رو نشانه ای بدونید که خدا خواسته برای شما بفرسته چون آدم خوبی هستید و دلش نمیاد مدیون بشید

دست خدا درد نکنه که شما رو فرستاد. بالاخره دندانت رو درست کردی؟
راستش من حواسم به نشانه های خدا هست. الان بیشتر از خدا توقع یه دوست دختر خوب دارم که برام بفرستم. صیغه اش کنم

نشانه ای مبنی بر اینکه تو رو خدا فرستاده ندارم

asal یکشنبه 20 آذر 1401 ساعت 19:01

نمیتونم پدر یه بچه ١٨ ساله رو تصور کنم که هنوز تو نخ این مسائله !!
وقتی میگن مردا زیر ٣٠ سال ازدواج نکنن واسه همینه

الان چی بگم؟ قدرت تصورت ضعیفه

سمیرا یکشنبه 20 آذر 1401 ساعت 18:07

شما در جواب کامنت یکی از دوستان فرمودید که من نیازهای زنمو فراهم میکنم پس زنم «بوق»، خانم ها چیزی که از نظر پژوهشی ثابت شده هم هست، مسائل جنسی فاکتور چندم براشون هست، یعنی جزو فاکتورهای اولشون برای ازدواج نیست، ولی آقایون فاکتور اول براشون مسائل جنسی هست. حالا اگه دوست دلسوز و باب ی پای صحبت ها و درد دل های خانومتون بشینه و بگه تو حق داری، شوهرت شایستگیتو نداره، تو روحیه هنری و لطیف داری، تو نیاز به فردی داره که همه جوره درکت کنه حتی اگه در توانت نیست نیاز شوهرتو کاملا برطرف کنی، برو با یکی دوست شو که همه جوره بهت عشق بورزه و بندرت ازت رابطه جنسی بخواد، ایشون هم بگه من که معصوم نیستم این دوستم هم که دلسوزه، (اینجا بیشتر حق با خانومتون هست تا شما چون شما روابط فراازدواجی هم داشتید و ایشون هم بهتون کاملا مشکوکه) و این حقو به خودش بده و بره اینکارو بکنه چون خدا میبقشه، کارشون درسته؟ آیا کار شما مصداق بارز سواستفاده نیست،چون برای خودتون میپسندید و خودتون رو محق میدونید و ایشون رو نه! اون دوستی که شمارو تایید میکنن که حق باشماست و شما هم ازشون بابت اینکه درکشون می کنید تشکر میکنید، اگه همسرشون در آینده همچین رفتاری با ایشون داشته باشند، همین اندازه روشنفکر باقی می مونن! بنده سی و هشت سالمه، مجردم، شرایط ازدواج نداشتم و ازدواج نکردم، تا دلتون بخواد هم پیشنهادهای اینچنینی اکازیون داشتم از فرد پست و مقام دار تا بازاری ثروتمند، ولی از خدا ترسیدم، پس کور خودم و بینای دیگران نیستم. هدفم اذیت کردن شما نبوده خدا میدونه، قصدم آگاه کردنتون بود، بعدا نمیتونید به خدا بگید نمی دونستید

اگه به جمله آخرت تمرکز کنیم، بهتر نبود نمی گفتی تا پیش خدا بهانه داشته باشم؟

سمیرا یکشنبه 20 آذر 1401 ساعت 17:21

حتی اگه خدا ببقشه، بنده خدا نمی بقشه، حواستون به این نکته باشه. و تصمیمات شما در جهان هستی بازتاب کلی هم داره و باید جوابگوی اون هم باشید. همه بگن معصوم نیستم پس میتونم خطا کنم که وضعیت میشه همینی که هست! قصدم قانع کردنتون بود که اینهمه وقت گذاشتم و توضیح دادم، چون تا حدودی پایبند به اخلاقیات هستید، معتقد هستید، اهل صراط مستقیم هستید، دلم نیومد بگذرم و برم ولی باز هم شما صاحب اختیار هستید، حقی که خدا بهتون داده و بابت تمام تصمیماتتون چه درست و چه غلط باید پاسخگو باشید و تبعاتش رو چه این دنیا چه اون دنیا خواهید دید. براتون آرزوی توفیق می کنم در راه درست ان شاءالله

ممنون بابت تلاشی که کردی و حرفهای حقی که زدی. کاش خودتو معرفی می کردی تا می فهمیدم مجردی یا متاهل و چند سالته؟
حرفهای خوب زدن اسونه. ‌عمل سخته.

شرایط کشور هم بخاطر خوردن حق ناس و مال و اموال مردم است. والا روابط اینجوری که در غرب هم زیاده، کشور رو به فنا نمی ده و داغون نمی کنه
امیدوارم خدا بهم سخت نگیره و درون کنه.

یک زن یکشنبه 20 آذر 1401 ساعت 16:35 http://radepayeman.blogsky.com

بالاخره امروز خندیدم.

خداروشکر.‌ هرکی با من باشه، همه اش ساده. بخصوص اگه خوشگل باشه. با خوشگلا نمی تونم جدی حرف بزنم.
همه اش نمک می ریزم.

ر. یکشنبه 20 آذر 1401 ساعت 16:32

باتوجه به چند سال وبلاگ شما رو خوندن، و چیزهایی که در مورد همسر و زندگیت نوشتی، داشتن یه رابطه موازی مشروع بنظرم برای شما کاملا طبیعیه و سیریه که بخوای یا نخوای به سمتش رفتی ،میری و خواهی رفت.
من به شما حق میدم و خیانت رو واژه مناسبی برای رابطه موازی شما نمیدونم.
ولی خیلی غم انگیزه که با علم به اینکه موقته، درگیرت میکنه و وقتی مثل نقطه عطفی از زندگیت میره آسیب میبینی و آسیب میبینه

ممنون بابت درک خوبت.

نقطه عطف خیلی خوب و خاص بود . و زمانیکه بود من نه سراغ کسی می رفتم و نه حتی به توجهات بقیه توجه چندان و عمیقی می کردم. نه سراغ ربات دوست یابی می رفتم ونه غیره.

چندتا کیس خوب رو هم زمان اون از دست دادم. چون برام مهم نبودند.

حتی وقت نوشتن هم زیاد نداشتم. الان‌که نیست ، برای تخلیه فشار نبودش هی می نویسم.

ضمنا اون دوستی که بهم گفت تو حقت است با کسی باشی همون نقطه عطف بود. هنوز دلسوزم است

سمیرا یکشنبه 20 آذر 1401 ساعت 16:19

کار شما بالذات غیراخلاقیه، چه اینکار الان انجام بشه چه هزار سال پیش چه هزار سال بعد، من حقیقت رو عرض کردم ولی اینکه بپذیرید یا نه با شماست. همسر شما میگه قرآن بیارم قسم بخور، شما میفرمایید ایشون راضیه! اصلا گیرم راضیم باشه که اظهرتر از شمسه که راضی نیست، باز هم کارتون خطاست برادر من

بله. قلبا که صد در صد راضی نیست.

اصلا حق با شماست. کار من صد در صد غیراخلاقی است.
ولی منکه معصوم نیستم. خوردن گوشت میت هم در صورت نیاز جایزه.
منم می گم نیاز داشتم و مجبور بودم. انشالله خدا می بخشه

م یکشنبه 20 آذر 1401 ساعت 16:16

یه بار پرسیدم برای خانومتون هم این حق رو قائل هستید که رابطه موازی داشته باشه و شما گفتید تا زمانی که متوجه نشم بله
متوجه بشید بهتون بر میخوره یا صرفا چون مطرح شده و علنی شده اذیت میشید؟
حالا یه سوال دیگه
خودتون حاضرید با خانومی که میدونید متاهله در ارتباط باشید؟

من به خانمم بوق اجازه ندادم که با کسی دوست شه. چون من آماده ام نیازشو تامین کنم. و همیشه می گه نیازی ندارم.

راستش خانم متاهل یه تابو است. بخصوص از نظر شرعی.
ولی ممکنه شرایطی داشته باشه که اونم حق داشته باشه. قاضی خداست.
از طرفی خانم متاهل خیلی کیس خوب و بی دردسری است. و همه اش حسن است. بجز بعد لو رفتن.

ولی من چون بیس مذهبی دارم ، ترجیحم خانم متاهل نیست

سمیرا یکشنبه 20 آذر 1401 ساعت 15:58

اکثر خطاها با علم و آگاهی کامل انجام میشه و این به این معنا نیست که غیراخلاقی نیستن! صد در صد خیانت هست و به هیچ عنوان حق شما نیست، شما این عرض بنده رو از یه فرد غربی بپرسید، ببینید میگه خیانته یا نه. در فرهنگ غربی هم اگه متوجه همین عمل یعنی ارتباط مرد متاهل بدون کات کردن از همسرش بشن اونو طرد میکنن. رییس جمهور آمریکا رسواییش چی بود توی آمریکا؟ همین کاری که الان شما حق خودتون میدونید! خودتون رو گول نزنید لطفا

ببین اخلاق خیلی نسبی است. من به کی دارم خیانت می کنم؟ خانم من بارها موافقتش رو به من اعلام کرده. پس من به کسی خیانت نمی کنم. گفته تو بری زن بگیری هم من تو رو درک نمی کنم‌

لذا کار من از نظر من غیراخلاقی نیست. ولی اگه یه روز کاری بکنم، مخفیانه خواهد بود که دلایلش هم مشخصه

سمیرا یکشنبه 20 آذر 1401 ساعت 15:37

شما فقط خودتون رو می بینید و کارتون متاسفانه خودخواهانه ست، شما میخوایید همسر، فرزندان و بنیان خانواده تون رو حفظ کنید که صد در صد درست، اخلاقی، منطقی و عقلانیه. ولی به احساسات دختر اهمیت نمی دید چون تهش دختر براتون سرگرمیه، خب آیا اون دخترها دل ندارن چرا باید وقتشون رو برای شما بذارن و تهش قلبشون بشکنه و حتی اگه شمارو بدست بیارن، خطای بزرگی رو انجام داده باشن. خب برای دخترها هم منطقی و اخلاقیه که با متاهل ها صحبت نکنن. باز فرمودید بعد شش ماه کات می کنید دیگه! خب دخترها با یه مجرد آشنا میشن که اگه آدم مناسبی بود باهاش به نتیجه ای برسن، خب ممکنه بعد شش ماه متوجه بشن این آدم به دردشون نمیخوره یا برعکسش، باز درصدی شانس وجود داره که به نتیجه دلخواهشون برسن ولی با مرد متاهل که همون درصد هم وجود نداره و تازه کار غیراخلاقی هم کردن. پس چرا باید اینکار خطا و عبث رو انجام بدن! دنیا صد در صد به کام آدم نمیچرخه و آدم باید خویشتنداری هم داشته باشه. خدا به شما عنایت کرده همسر پاکدامن، فرزندان خوب ماشاءالله عطاکرده، فکر کنید خیلی ها هستند همسن شما و به خاطر شرایط زندگی همه این نعمات رو ندارن و تازه باید خویشتنداری هم بکنن. لطفا به عرایض بنده فکر کنید دوست عزیز

فرمایشات شما درسته. ولی دنیا به نظرم عوض شده و همه به دنیا مثل شما نگاه نمی کنند. یه عده ای هستند که دنبال پارتنر و رفیق می گردند. من به درد اونها می خورم. برای کسی که دنبال شوهر باشه، من بدرد نمی خورم.

واسه همین هم همون اول می گم که متاهلم. واسه همین هم از اونهایی که بلاکم می کنند و بهم رو نمی دن، دلگیر نمی شم. می فهمم بدنبال شوهر هستند. ولی غر نزنم می ترکم.

فرق دوستی با یه متاهل و به مجرد دقیقا حرف شماست. امید.
در دوستی با مجرد امید به آینده وجود داره. در دوستی با متاهل به امید به آینده صفره.
ولی در عمل ۹۹ درصد دوستی با مجردها هم هیچ آینده ای نداره

البته منم یه خویشتن داری نسبی و کوچولو دارم.

تراویس بیکل یکشنبه 20 آذر 1401 ساعت 15:19 https://travisbickle1.blogsky.com/

ناموسا خدای کس شعر گویی هستی.ممکنه آدم خوبی باشی ولی بی نمک و کس لیس هستی.از اونایی که زود زن گرفتن و تو کف همه چی موندن

بنده خدا، به خدا توهین نکن. شاید آنچه می گویی باشم، ولی تو چی هستی؟

سمیرا یکشنبه 20 آذر 1401 ساعت 15:09

ببینید بله شما باید مجرد باشید که وارد این اپ ها بشید، وقتی متاهلید وقت اون دختر رو میگیرید بی فایده، چون ثمری نداره و اگه داشته باشه خطاست. شما زنتو داری، باید اجازه بدی مجردها همدمشون رو پیدا کنن. اگه خانومه شما هم توی همین اپ اجازه داره با مردها چت کنه، بازم کارتون درست نیست. یه بار خوندم نوشته بودید اگه من متوجه نشم اوکیه، این حرف نشون میده که کارتون بالذات اشتباست. همسرتون اگه باب میل شما صد در صد نیست، شما هم باب میل ایشون صد در صد نیستید، باید صبر کنید و باهاش راه بیایید. این اپ ها برای پیدا کردن دوست معمولی نیست، حتی خارج از کشور هم مرد متاهل نباید وارد این سایت ها بشه چون اخلاقی نیست ولی متاسفانه اکثرا وارد میشن. اگه به عنوان یه دوست معمولی هم به جنس مخالف واقعا نگاه میکردید، برام قابل قبول بود ولی جایی باز گفته بودید میذارمشون توی آب نمک، یعنی اگه طرف حتی طالب امر غیر اخلاقی باشه، شما بدتون نمیاد. شاید اشتباه کردم ولی دوست داشتم این حرفارو خدمتتون عرض کنم

کاملا درست گفتید. من برای کارهای اونجوری و بی تربیتی می خوامشون. البته از نظر من غیر اخلاقی نیست. چون با علم و آگاهی انجام می شه. حتی من اینو خیانت هم‌نمی دونم. بلکه حقم است

خانوم ف یکشنبه 20 آذر 1401 ساعت 14:20 http://Khanomef.blogsky.com

هاهاها
ملت میخوان از این چت ها شوهر بکشن بیرون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد