یک مرد بلاتکلیف

در اینجا یک مرد خاکستری از زندگی روزمره و افکارش می گه. اگه تو وبلاگتون نظر دادم ممنون میشم اینجا جواب بدید یا یه نظر بدید تا برگردم به وبلاگتون. والا یادم می ره کجا نظر دادم

یک مرد بلاتکلیف

در اینجا یک مرد خاکستری از زندگی روزمره و افکارش می گه. اگه تو وبلاگتون نظر دادم ممنون میشم اینجا جواب بدید یا یه نظر بدید تا برگردم به وبلاگتون. والا یادم می ره کجا نظر دادم

اخلاقی بودن

اخلاقی بودن سخته. مثلا من الان نام کاربری و پسورد این همکار تو دل رفته ام رو دارم. و دارم مقاومت می کنم که وارد پنلش نشم و فیش حقوقی اش رو‌  نبینم.


راستی یه سوالی که تو ذهنم است اینه که این با این تو دل برویی چرا ازدواج نکرده.


پی نوشت : متخصصین کامپیوتر بخصوص هکرها فکر می کنند همه آنچه در کامپیوتر همه است مال اینهاست‌ به شرطیکه بتواند بهش وصل شوند.


یعنی اگر تو محافظت نکردی،  مشکل خودته‌ ‌ و اگر من می تونم دسترسی پیدا  کنم مال منه.


اولین بار سوگلی بهم گفت آدم باش و به حریم شخصی افراد احترام بذار و من احترام گذاشتم کم کم.




نظرات 2 + ارسال نظر
اسیه یکشنبه 27 فروردین 1402 ساعت 10:59

اینم جالب بود. کلا تو اکثر نوشته هاتون ی جمله قصار دارین

ممنونم. لطف داری

آسمان چهارشنبه 30 آذر 1401 ساعت 23:23

چون تو دل بروئه باید تا الان ازدواج می کرده؟؟
ممکنه ده ها دلیل داشته باشه برای ازدواج نکردن
کسی چه میدونه!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد