یک مرد بلاتکلیف

در اینجا یک مرد خاکستری از زندگی روزمره و افکارش می گه. اگه تو وبلاگتون نظر دادم ممنون میشم اینجا جواب بدید یا یه نظر بدید تا برگردم به وبلاگتون. والا یادم می ره کجا نظر دادم

یک مرد بلاتکلیف

در اینجا یک مرد خاکستری از زندگی روزمره و افکارش می گه. اگه تو وبلاگتون نظر دادم ممنون میشم اینجا جواب بدید یا یه نظر بدید تا برگردم به وبلاگتون. والا یادم می ره کجا نظر دادم

حرفهای نانوشته

یونگ کلی بیماری و عقده تعریف کرده که خداروشکر تا حالا هیچکدوم رو نداشتم ولی بعضی هاشو تو اطرافیانم تا حدی تشخیص دادم.


دوسه شب یه فالگیر تو تلگرام دیدم‌. گفت پنجاه می گیرم. گفتم بعدش یا قبلش؟ گفت اول فال می گیرم،  بعد راضی بودی پولشو بده.


گفتم باشه. فال گرفت و یه سری کلیات فرستاد که به همه می خورد. گفتم اینها که مال من نیست.

بعد گفت هم آغوشی و بوس معشوق داری. گفتم باشه اگه داشتم برات پول می ریزم.

گفت دعوات میشه و سیگار می کشی،  گفتم من اصلا سیگاری نیستم و گفتم دیگه ادامه نده.


نیاز به یه هیجان و انگیزه تو زندگیم دارم. گاهی احساس خستگی  زیاد دارم. خستگی بیش از حد.




نظرات 3 + ارسال نظر
آسمان یکشنبه 4 دی 1401 ساعت 11:26

این داستان، فالگیر چرت گو

ر یکشنبه 4 دی 1401 ساعت 11:05

سلام روز بخیر
یه سوال داشتم؟ اگه جوونتر بودی و بچه نداشتی و میدونستی همسرت خودش از لحاظ مالی مستقل و تامینه، به خاطر نقطه عطف ازش جدا میشدی؟؟


پست چرا طلاق نمیگیرم رو خوندم میخوام بدونم به جز این دوتا مورد که گفتم مثلا تبعات اجتماعی طلاق برای مرد یا مثلا نظر خانواده و یا اون حس عذاب وجدان برای همسر و یا موارد دیگه تو طلاق نگرفتن یا گرفتن چقد موثره

با فرض تو صد در صد ما جدا می شدیم. چه نقطه عطف بود و چه نبود.

ولی آیا من دوباره در تله ازدواج می افتادم یا نه معلوم نیست.

خانوم ف یکشنبه 4 دی 1401 ساعت 10:49 http://Khanomef.blogsky.com

نیاز به یه پلنگ جدید داری سرحالت بیاره و احساس جوانی کنی

سراغ داری؟

راستش بعیده حوصله پلنگ جدید رو داشته باشم و یا پلنگه حوصله منو داشته باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد