یک مرد بلاتکلیف

در اینجا یک مرد خاکستری از زندگی روزمره و افکارش می گه. اگه تو وبلاگتون نظر دادم ممنون میشم اینجا جواب بدید یا یه نظر بدید تا برگردم به وبلاگتون. والا یادم می ره کجا نظر دادم

یک مرد بلاتکلیف

در اینجا یک مرد خاکستری از زندگی روزمره و افکارش می گه. اگه تو وبلاگتون نظر دادم ممنون میشم اینجا جواب بدید یا یه نظر بدید تا برگردم به وبلاگتون. والا یادم می ره کجا نظر دادم

خواب طولانی

حال کسانی رو که دوست دارند،  یه مدت طولانی بخوابند رو درک می کنم

نظرات 5 + ارسال نظر

هم شما هم خانوم ف
لطفا بنویسید :|
هی میام وبلاگتون میبینم خبری نیست :/

چشم

خانوم ف پنج‌شنبه 15 دی 1401 ساعت 14:13 http://Khanomef.blogsky.com

حدیدا کم مینویسی چرا

خودت هم کم می نویسی. تو از من کم کارتری

م چهارشنبه 14 دی 1401 ساعت 14:38

دور از جونتون
ولی واقعا به نظر من خواب خوب و راحت و پیوسته یکی از بزرگترین نعمتاییه که یه ادم میتونه تو زندگیش داشته باشه
کسی که خوابش همیشه خوب بوده هیچ وقت متوجه نمیشه اما اختلال تو خواب کل روند زندگی ادمو مختل میکنه
قبلنا به همه چی و همه کس فکر میکردم
چند وقته فقط به خودم فکر میکنم
بازم تموم نمیشه

باهات موافقم

م چهارشنبه 14 دی 1401 ساعت 02:53

به نظرم هیچی تو دنیا اندازه یه خواب طولانی و عمیق و بی کابوس لذت بخش نیست
بدون اینکه به روزی که گذشت و همه ی کارهای فرداش فکر کنی

راستش من خودم معمولا سنگین و عمیق می خوابم. قشنگ می میرم.
اصلا نمی دونم به چی فکر می کنی

مرجان سه‌شنبه 13 دی 1401 ساعت 17:29

از متن معلومه خواب آلود بودینا

نکته ظریفی بود. ممنون. اصلاح کردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد