یک مرد بلاتکلیف

در اینجا یک مرد خاکستری از زندگی روزمره و افکارش می گه. اگه تو وبلاگتون نظر دادم ممنون میشم اینجا جواب بدید یا یه نظر بدید تا برگردم به وبلاگتون. والا یادم می ره کجا نظر دادم

یک مرد بلاتکلیف

در اینجا یک مرد خاکستری از زندگی روزمره و افکارش می گه. اگه تو وبلاگتون نظر دادم ممنون میشم اینجا جواب بدید یا یه نظر بدید تا برگردم به وبلاگتون. والا یادم می ره کجا نظر دادم

چرا می نویسم؟

دلایل نوشتن من یه دونه نیست

ولی من آدم خودخواهی هستم و مهم ترین چیز خودم و منافعم است.

لذا اولین چیزی که دنبالش هستم،  درمان خودم است. دنبال اینم که مشکلاتم رو پیدا کنم و درمان کنم.



نظرات 2 + ارسال نظر
نیلا یکشنبه 18 دی 1401 ساعت 21:07

مشکل اصلی همه ی ما آدم ها دوری از خداست و و قربانی نکردن نفس برای خداست که اگر خود را نبینیم و خدا را ببینیم تمام مشکلات حل میشه

شعارهای قشنگی می دی. شاید هم واقعا خودت آدم اهل دلی هستی. ممنون میشم خودتو معرفی کنی

خانوم ف یکشنبه 18 دی 1401 ساعت 17:21 http://Khanomef.blogsky.com

فک کنم شما تنها کسی نیستی که دنبال منافع خودش هست .

همه دنبال منافع خودشون هستند. فقط باید بخاطر منافعمون خار و مادر منافع بقیه رو به فنا ندیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد